boa

Posiadacz elektryka
Witajcie,
Dzisiaj pierwsza autostrada i jestem pod wrażeniem (pozytywnie). Przy sporym ruchu, sporo hamowań i przyspieszeń, tempomat na 160, dużo jazdy w zakresie 150-170, max 190, lekko pod wiatr A2 w stronę Łodzi wyszło tylko 32kWh/100km. W drugą stronę bardziej płynnie, bez przekraczania 160, z wypadkiem i korkiem po drodze - 23 kWh. Duuuuzo mniejsze auta zużywają podobnie lub więcej, a tu ponad 2,5t i prawie 400KM.
Sama droga - potwierdzam super wyciszenie wnętrza, jest zauważanie cicho nawet przy wysokich prędkościach. Podwójne klejone szyby, bdb wyciszenie nadkoli. Bardzo komfortowe zawieszenie, ale jednocześnie dobrze się prowadzi, zakręty też OK.
Jestem (i rodzina) super zadowoleni, przestrzeń lepsza niż w GLS czy X7.
Spokojna jazda pod miastem wyszła 14-16 kWh/100.
 

nabrU

Moderator
Bez urazy, ale Twój post pasuje bardziej tutaj. Przenieść Ci?
 

boa

Posiadacz elektryka
Bez urazy, ale Twój post pasuje bardziej tutaj. Przenieść Ci?
Nie, dziękuję ;-) To już nie można jak widzę pojechać testowo lewym pasem na tempomacie za innymi 🤦‍♂️ @nabrU , nie linczuj od razu bez szerszego obrazu 🙏
Tak normalnie to wrzucam tempomat na 140-150 na A i 120-130 na S i próbuje się relaksować (A i S są od tego, żeby jednak nie jechać 90km/h), ale nie zawsze specyfika ruchu na to pozwala. Na przykład jeśli alternatywą jest prawy pas w zakresie 70-90km/h i ewentualnie ciągłe wbijanie gazu w podłogę, aby zdążyć wyprzedzić, a potem mocne hamowanie na prawy i tak w kółko - no to jednak wybiorę lewy, nawet jeśli utrzymanie się tam wymaga zwiekszenia prędkości (przepuszczając oczywiście tych z cytowanego wątku ;-) ). Nie miałeś nigdy takiej sytuacji na drodze i nie chciałeś też nigdy przetestować swojego nowego samochodu, czy wszystko jest OK? Pozdrowienia!
 

STMS

Pionier e-mobilności
Nie, dziękuję ;-) To już nie można jak widzę pojechać testowo lewym pasem na tempomacie za innymi 🤦‍♂️ @nabrU , nie linczuj od razu bez szerszego obrazu 🙏
Tak normalnie to wrzucam tempomat na 140-150 na A i 120-130 na S i próbuje się relaksować (A i S są od tego, żeby jednak nie jechać 90km/h), ale nie zawsze specyfika ruchu na to pozwala. Na przykład jeśli alternatywą jest prawy pas w zakresie 70-90km/h i ewentualnie ciągłe wbijanie gazu w podłogę, aby zdążyć wyprzedzić, a potem mocne hamowanie na prawy i tak w kółko - no to jednak wybiorę lewy, nawet jeśli utrzymanie się tam wymaga zwiekszenia prędkości (przepuszczając oczywiście tych z cytowanego wątku ;-) ). Nie miałeś nigdy takiej sytuacji na drodze i nie chciałeś też nigdy przetestować swojego nowego samochodu, czy wszystko jest OK? Pozdrowienia!

serio uważasz, że jazda 160/170 max 190 kmh kiedy na prawym jedzie ktoś 70-90 kmh jest bezpieczne ... ???

czytałeś kodeks drogowy ... ???

nie będzie u nas normalnie jak takie samousprawiedliwianie będzie bez wstydu pisane publicznie
 

boa

Posiadacz elektryka
serio uważasz, że jazda 160/170 max 190 kmh kiedy na prawym jedzie ktoś 70-90 kmh jest bezpieczne ... ???

czytałeś kodeks drogowy ... ???

nie będzie u nas normalnie jak takie samousprawiedliwianie będzie bez wstydu pisane publicznie
A kto powiedział, że wtedy akurat ktokolwiek jechał obok? Testowałem. Przyjmijmy że niemiecka autostrada bez limitu. Koniec tematu
 

boa

Posiadacz elektryka
A kto powiedział, że wtedy akurat ktokolwiek jechał obok? Testowałem. Przyjmijmy że niemiecka autostrada bez limitu. Koniec tematu
Zrobi się zaraz niepotrzebnie gównoburza, temat jest o zużyciu - przypominam :)
 

boa

Posiadacz elektryka
NIE KŁAM bo się tylko dalej pogrążasz ... widać inteligencją też nie grzeszysz skoro takie bajki sobie wmawiasz
Nie będę komentował Twojej kultury i inteligencji. Nie obrażaj tylko proszę innych… Rozumiem że to Ty w kapeluszu jedziesz autostradą tak, że wyprzedzają Cię tiry i robią się przez to korki, bo walczysz o zużycie energii w tesli ;-) Zastanów się proszę. Nie wiesz jak było, to nie dopowiadaj sobie i nie komentuj - polecam taką zasadę. A robienie bez powodu gownoburzy nie służy forum
 
Top