Używane e208 - na co uważać przy zakupie

nnnnn

Pionier e-mobilności
strasznie go ciorasz - eC4 (wieksze auto) przejechalem 65tys km i oddalem (leasing) bez zadnej awarii (laczniki tez wytrzymaly, podobnie jak 3 fazowa ladowarka uzywana praie codziennie)
raczej nie cioram, na mojej wiosce takie dziury że jadąć 10km/h można urwać koło albo się zawiesić na baterii. Dziś wpadło 80.8kkm
 

KrzysztofFly

Moderator
raczej nie cioram, na mojej wiosce takie dziury że jadąć 10km/h można urwać koło albo się zawiesić na baterii. Dziś wpadło 80.8kkm
No w takich warunkach, to się nie ma co dziwić, chyba żadne auto by tego bez szanku nie zniosło ;). Sam pamiętam jak jeszcze od domu do głównej drogi dojeżdżałem kilometr w jedną stronę polną drogą, czasami nawet kilka razy dziennie się zdarzało. W tamtym czasie minimum raz w roku remontowałem zawieszenie w samochodzie, od czasu kiedy mam asfalt pod sam dom, problem zniknął ;). W eC4 mam już niecałe 97kkm i nie musiałem niczego w zawieszeniu wymieniać.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Żona ma nabite 30tys po ponad dwóch latach i nic się nie dzieje oprócz tego, ze tylne tarcze mają już rant na 2mm i pewnie niedługo do wymiany. Wszystko przez rekuperację i przyzwyczajenie z Tesli. Te tarcze są chyba z jakiegoś gównolitu bo teslowe starsze, z większym przebiegiem i prawie w ogóle nie używane a są w dużo lepszym stanie.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
U mnie tarcze jak nówki (35k km)
 
Top