Tesla 3 LR 2021 z baterią E3CD Panasonic

Bronek

Pionier e-mobilności
To jest tzw masa gotowego pojazdu do jazdy czyli o ile nie mylę się+75 kg kierowca z saszetką , ubrany ( w spaliniakach jeszcze dochodza płyny - paliwo smary). A to już każdy Kraj czy producent j potrafi sobie inaczej przedstawiać.
Problemem jest to w wielu aspektach ( kampery - temat rzeka) w celach homologacyjnych wygląda to dobrze, a w rzeczywistości czasem taki pojazd nie nadaje sie do jazdy zgodnie z przepisami w więcej niż jedna , dwie osoby .
Czasem producenci doliczją sobie tzw "tolerancję wagową" ok 5% . Z tego wychodzi potem ładowność bagaznika itd .. Ogólnie jest to porąbane .

Nie należy tego mylić z DMC i rzeczywistą wagą
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Mass in running order 1919 kg
Ciekawe, znaczy ze urzad sam wpisal poprawna wartosc i nie zawracal glowy, a ten moj sie czepia. Ciekawe czy sie wyrobia z poprawieniem tego zanim wygasnie waznosc tymczasowego dowodu.
 

saprafik

Zadomawiam się
Ja dzisiaj odebrałem dowód tymczasowy 😁😁😁 (Jutro jadę odebrać samochód 😄😄) i tez mam wpisane jako masa własna pojazdu 1844 kg.
Sprawa jest inna widzę ze chyba większość z was ma baterie E3D a ja mam E5D.
Typ samochodu BGB1S5T1 wie ktoś o co tu chodzi?
Domyslam sie ze od Tesli Polska dostales "Oswiadczenie o danych i informacjach o pojezdzie...." i tam wlasnie jest ta waga 1844kg i to ci wpisali do dowodu. Tyle ze ja dostalem ten sam papier z waga 1919kg i to mam w dowodzie tymczasowym. Wydlada na to ze w Tesli juz to ogarneli, bo jak tydzien temu odbieralem samochod to mi dali podmianke tego "Oswiadczenia o danych i informacjach o pojezdzie...."
Typ mam dokladnie ten sam BGB1S5T1 ale baterie E3CD
 

Bronek

Pionier e-mobilności
To drugie to kod jakiegos wariantu EEG homologacji czy cus ? Pojawia sie na stronach holenderskich Jako " Wydajność"??? tak tłumzcy google
 
Top