Dodatkowe wyciszenie Tesla 3 Highland RWD

Magnus

Zadomawiam się
Ostatnio mierzyłem swoją decybelomierz uni-t do 100 km/h, i pomiar miałem taki sam bez wyciszenia, mierzony na wysokości głowy i na ładowarce indukcyjnej.
moje przed wyciszeniem były mniej więcej 3 decybele wyższe, ale nie podaję ich, bo nie uważam krótkotrwałych pomiarów w dobrych warunkach za wiarygodne
 

nabrU

Moderator
Auta hybrydowe palą się 100 razy częściej od elektryków, więc pozwolę sobie zignorować

Ale ja tak serio (nie zrozum mnie źle).
Obkładasz samochód matami wokół różnych instalacji elektrycznych (niektóre są HV, nie lubią jak im jest ciepło, mają radiatory itp), więc ja bym spytał wykonawców dla świętego spokoju. Jak są to materiały niepalne, to dobrze aby też były LSZH (Low Smoke Zero Halogen) czyli niedymne i nietoksyczne.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Ja mam wyciszone nadkola z przodu i to daje bardzo dużo. Teraz słyszę tylko tył.
Reszta jest moim zdaniem nieistotna, jeździłem 3 HL i jest bardzo podobnie do mego.
Natomiast ostatnio czekając na serwis zrobiłem godzinną jazdę MY Juniper oraz od razu potem M3 HL i tutaj jestem pod wrażeniem różnicy w wyciszeniu na korzyść Y Junipera. Praktycznie brak odgłosów od kół, szum od dachu jest taki sam, ale brak hałasu od kół robi robotę.
 

kamilthusz

Posiadacz elektryka
Ja mam wyciszone nadkola z przodu i to daje bardzo dużo. Teraz słyszę tylko tył.
Reszta jest moim zdaniem nieistotna, jeździłem 3 HL i jest bardzo podobnie do mego.
Natomiast ostatnio czekając na serwis zrobiłem godzinną jazdę MY Juniper oraz od razu potem M3 HL i tutaj jestem pod wrażeniem różnicy w wyciszeniu na korzyść Y Junipera. Praktycznie brak odgłosów od kół, szum od dachu jest taki sam, ale brak hałasu od kół robi robotę.
Faktycznie, juniper ma dużo lepiej wyciszone koła, co jest odczuwalne przy prędkościach do około 100kmh. Porównanie mojej 3 na Bridgestone letnich do junipera na zimowych Pirelli. Przy wyższych prędkościach sytuacja się nieco odwraca, w juniperze huk wiatru zaczyna być mocno dokuczliwy co nie występuje w 3, i w efekcie przy prędkościach autostradowych w 3 robi się akustycznie przyjemniej. W dynamice i co ważniejsze prowadzeniu, przepaść na korzyść 3.
 

inter

Pionier e-mobilności
Kto oglądał Grzyba na YT ten wie, że wyciszenie drzwi tylko zwiększa ciężar. Tapicerka zaczęła odchodzic od drzwi i musiał usunąć nadmiarowe wyciszenie w S.
Gdybym miał juz wyciszać, to tylko nadkola z przodu i z tyłu.
 
Top