Nowy MG ES5 pacyfikator Europy?

nabrU

Moderator
A u nas była od razu.

Zgadza się. Tylko to 'od razu' to było co najmniej rok po tym jak MG4 był dostępny w UK.
Jak będzie z MGS 5 nie wiem :unsure: ale jako że używa tej samej platformy co MG4, jest niejako naturalne (przynajmniej dla mnie), że wersja 77kWh powinna się pojawić.

Dla ciekawskich, podforum o MGS 5 na brytyjskim Forum MG (@Ev3 może czytać :p):


Plus następny review:

 

Ev3

Pionier e-mobilności
Zgadza się. Tylko to 'od razu' to było co najmniej rok po tym jak MG4 był dostępny w UK.
Jak będzie z MGS 5 nie wiem :unsure: ale jako że używa tej samej platformy co MG4, jest niejako naturalne (przynajmniej dla mnie), że wersja 77kWh powinna się pojawić.
Tylko jak dla mnie musi być z AWD....
 

nabrU

Moderator
Spoko, tobie MG nigdy nie leżały, więc i tym razem się nie dziwię :ROFLMAO:
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Spoko, tobie MG nigdy nie leżały,
Wręcz przeciwnie, gdyby nie lepsza oferta finansowania Hyundaia, dziś jeździłbym MG (HS phev).
Było blisko, te dwa auta były w ścisłym finale.

No i MG uratowal mnie przed wtopą z EX30 (wejściem na rynek z niższymi cenami).
 

Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
"Chodziłem" koło zakupu MG4 i to bez sensu auto jest. Cena bez sensu, wcale nie jest tak tanio. Nie ma żadnego promocyjnego finansowania, cena plus finansowanie i się zbliżamy do wzorca metra, czyli Tesli, bez sensu.
Podobnie pewnie będzie z MGS5.
Do tego jeszcze dochodzi ryzyko chińskiego auta, nowy model wypuszczają co trzy lata. Co będzie z dostępem do części później, serwisem, kosztami ubezpieczenia?
Jak się do MG doda ten "bonus ryzyka" plus finansowanie to wychodzi cena Tesli.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Jak się do MG doda ten "bonus ryzyka" plus finansowanie to wychodzi cena Tesli.
Żeby tylko Tesli (bo to obecnie niewielka różnica w stosunku do chińczyka).
Wychodzi też drożej niż w lepszych, tradycyjnych markach.
 

xplde

Fachowiec
"Chodziłem" koło zakupu MG4 i to bez sensu auto jest. Cena bez sensu, wcale nie jest tak tanio. Nie ma żadnego promocyjnego finansowania, cena plus finansowanie i się zbliżamy do wzorca metra, czyli Tesli, bez sensu.
Żeby tylko Tesli (bo to obecnie niewielka różnica w stosunku do chińczyka).
Nie wiem w jakiej matematyce dokonujecie tych obliczeń ale w moim przypadku Tesla nie chciała dać żadnego rabatu. MG4 kupiłem za 146k z salonu. Na moje oko różnica pomiędzy moim samochodem a TM3 AWD to jest prawie 70k. Rozumiem, że to nie jest kasa dla was warta uwagi ale dla mnie jak najbardziej ;) Jeździ się bardzo podobnie natomiast przewaga jest w lekko większej baterii. Nie było sensu dopłacać w moim przypadku.
 

Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
MG4 kupiłem za 146k z salonu. Na moje oko różnica pomiędzy moim samochodem a TM3 AWD to jest prawie 70
Teraz nie da się kupić XPower za 146k, około 160-165 tyś plus finansowanie.
MG4 to jest jednak sporo gorsze auto od Tesla 3, wyciszenie, zużycie.
Dla mnie to jest 146 + 20-25 za finansowanie. Tesla jest teraz w leasingu 0%, zbyt mała różnica w cenie, zbyt duża w jakości, zbyt duże ryzyko.
Nie wiem czy nie lepiej kupić Volvo EX30, 160 koła w leasingu 0%, wyjdzie taniej niż to MG.
 

xplde

Fachowiec
Teraz nie da się kupić XPower za 146k, około 160-165 tyś plus finansowanie.
W takich cenach nie kupiłbym.
MG4 to jest jednak sporo gorsze auto od Tesla 3, wyciszenie, zużycie.
Oj tu bym się spierał, ma normalne kierunki, normalny dach, tempomat działa podobnie, ma grzane siedzenia i baterię, minimalistyczne wnętrze z alcantarką, spory bagażnik i mniejszą długość co jest plusem w mieście, zwłaszcza na ciasnych parkingach. Pewnie, marketing Tesli jest lepszy ale też to wynik dłuższej produkcji EV. CCC, nie widać różnicy to po co przepłacać 70k? Zużycie po mieście mam teraz poniżej 13 kWh.
Dla mnie to jest 146 + 20-25 za finansowanie. Tesla jest teraz w leasingu 0%, zbyt mała różnica w cenie, zbyt duża w jakości, zbyt duże ryzyko.
Gotówka czyni cuda, nawet 0% w leasingu nie wynagradza 70k różnicy, zwłaszcza, że nie każdy ma firmę lub chce kupić na firmę.
Nie wiem czy nie lepiej kupić Volvo EX30, 160 koła w leasingu 0%, wyjdzie taniej niż to MG.
160k to jest za podstawową wersję, golasa. rozmawiamy o AWD a w Volvo to jest ponad 200k więc bezsens, lepiej kupić Teslę.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Nie wiem w jakiej matematyce dokonujecie tych obliczeń ale w moim przypadku Tesla nie chciała dać żadnego rabatu.
I dlatego Tesla jest na tej samej półce co chińczyki.
Na szczęście inni dają rabaty i to duże, co w połączeniu z lepszymi modelami daje lepsze oferty niż MG4 z dużą baterią lub X-Power.
 
Top