Kovalsky

Model Y LFP 2024
Gdyby full wypas z większą baterią zmieścił się w 100tys (psychologiczna granica) to na pewno podgryzą kilka maluchów innych firm.
Większość korzystających z dopłat skubnie 30-35 tys., czyli do zapłaty pozostanie 65tys. Nie miałby konkurencji.
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Oto specyfikacja samochodu, którym dziś jeździłem. Wersja wyposażeniowa, jak wspomniałem, Comfort. Sądząc po tym, co było (ładowarka indukcyjna, kamery 360 stopni, autopilot Smart Pilot), opcja raczej wysoka lub najwyższa.

BYD Dolphin Surf specyfikacja.jpg

Skoro nie mogę o nim pisać, dodam jeszcze tylko, że Marek Wieruszewski był bardzo oczekiwany, agencji i BYD-owi chyba mocno zależało nam tym, żeby się tam pojawił. To dobrze mówi o jego opiniotwórczości - gratulacje!
 
Last edited:

LPGczyEV

Nowy na Forum
czy V2L bedzie w standardzie? i jaka bateria netto? jaka gwarancja na podzespoły BEV? poza tym wiadomo cena bedzie kluczowa w tym segmencie.
 

Euronymous

Fachowiec
W Danii od 149995 koron tj. 85k PLN
W Danii (mimo większego VAT) EV generalnie są tańsze. No ale zaraz się przekonamy, czy i tym razem.
To co m.in. podoba mi się w tym autku, to że można wybrać wersję z elektrycznymi fotelami, czego inni producenci w swoich maluchach (Inster, Renault 5 czy o Spring już nie wspominając) nie oferują.
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Czy to jest bezpośredni konkurent Leapmotor t03 i jak wypada porównanie?

Nie, Leapmotor T03 to segment A, mniejsze auto.

Jednej osobie nie zrobi to różnicy, ale jeśli ma Pan dzieci, to różnica będzie kolosalna.

Jeśli obydwa samochody będą w tej samej cenie, to Dolphin Surf będzie lepszym wyborem. Chociaż obydwa auta mają swoje charakterystyczne, hm, chińskie wady. Nie ma ich Hyundai Inster, nie licząc może drobnostek i ostatniej afery z ICCU.
 
Top