Kupować, czy nie? Oto jest pytanie...

Euronymous

Fachowiec
Próbuj u innego dealera. Testowałem różne modele Hyundai u kilku różnych dealerów bez handlowców na przednim siedzeniu. U jednego wziąłem również auto na weekend, które to dopiero dwudniowe testy zdecydowały, że auta jednak nie wziąłem - choć po pierwszej wstępnej jeździe i dobrej ofercie byłem mocno na tak.
Zakup jedynie po "recenzjach" influenserów czy bajań handlowców jest raczej mało rozsądny.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Piszcie jakie miasta, może ktoś wskaże właściwego dealera.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Nie, bo jeszcze cie o zniesławienie diler oskarży
Chodziło mi o to, żeby ktoś potrzebujący jazdy próbnej podał w odpowiednim wątku (np. tym) w jakim mieście szuka bezskutecznie.
Może wcześniej komuś udało się taką uzyskać i podpowie.

Wpisy wszystkich obecnych na forum gdzie swoje jazdy odbywali to IMO byłaby mocna nadprodukcja.
 

ElementBN

Zadomawiam się
W Wawie już 3 dilerów odmówiło samodzielnej jazdy testowej.

Ale oglądałem ev6. Handlowiec nie wie nic o wersji poliftowej, kiedy do nas wejdzie, jakie ceny ect.
 

mdz

Zadomawiam się
Czy I5 jest naprawdę tak prądożerny? Obecna oferta jest świetna ale obiecywane zasięgi nie powalają (zwłaszcza wersji 4WD).
Czy z Waszych doświadczeń da się zmienić felgi na mniejsze u dealera?
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Czy I5 jest naprawdę tak prądożerny? Obecna oferta jest świetna ale obiecywane zasięgi nie powalają (zwłaszcza wersji 4WD).
Tzn?

Bo ja jestem zaskoczony, jak mało żre w mieście.
Spodziewałem się dużo większych zużyć.

Na trasie jest gorzej, ale też ciężko się spodziewać, że duże auto z AWD będzie paliło tyle, ile mała popierdółka z napędem na przód i mikrą baterią.

Obecnie średnia zużycia z prawie 10 kkm to 20,01 kWh/100, w tym duża część to ekspresówki i 120 km/h (tam już raczej będzie 25 kWh).
W mieście i wokół komina 17-18, a potrafi i w 15-16 się zmieścić przy delikatnej jeździe.

Model po lifcie powinien być do tego bardziej oszczędny.
 
Top