Nowy Model X 2025/2026

Bronek

Pionier e-mobilności
Kamera ok, to zastanawia ? Ale reszta ? .Paski ledowe , felgi to mozna sobie samemu kupić.... Coś mi tu pachnie takim wieś tuningiem ? Auto wielkie więc może dodają trochę baterii ? To by jakiś bardziej uzasadniało te zmiany .
Co prawda wg mnie nie jest to potrzebne , ale dla nowych nabywców ev liczy się głównie zasięg, z którego malo kto często i w pełni korzysta . Niemniej jest to parametr sztandarowy
 

eSUBA94

Posiadacz elektryka
Kamera ok, to zastanawia ? Ale reszta ? .Paski ledowe , felgi to mozna sobie samemu kupić.... Coś mi tu pachnie takim wieś tuningiem ? Auto wielkie więc może dodają trochę baterii ? To by jakiś bardziej uzasadniało te zmiany .
Co prawda wg mnie nie jest to potrzebne , ale dla nowych nabywców ev liczy się głównie zasięg, z którego malo kto często i w pełni korzysta . Niemniej jest to parametr sztandarowy
dokładnie wszystkie te zmiany o których wiemy to idzie samemu dołożyć
HW4 ma ślepe wyjście pod przednią kamerę
dziwne że autor nie zrobił foty na kierownicę czy ma manetke
 

Bronek

Pionier e-mobilności
dokładnie wszystkie te zmiany o których wiemy to idzie samemu dołożyć
HW4 ma ślepe wyjście pod przednią kamerę
dziwne że autor nie zrobił foty na kierownicę czy ma manetke
Ale nawet i manetki dwie a nie jedną dokladamy, za w sumie niewielkie pieniądze .A funkcjonalność tak podwojonego systemu jest lepsza od obu oddzielnych sposobów sterowania .czyli albo albo.
Jak pisałem przyciski to 70-80% wykorzystania a manetki nawet ta prawa też się przydaje .
Np wybór/zmiana kierunku jazdy 80% wybiera mi samo auto , ale zauważyłem że zaczynam częściej w pozostałych przypadkach korzystać z prawej wajchy i prawego bąbla (to daje S3XY) a najmniej z "miziania ekranu".
Co nie oznacza że to zły sposób , tylko jak jest wybór to sytuacja determinuje z czego jest łatwiej skorzystać .
Dlatego to za detale jak np elektryczny frunk , ktore można samemu zastosować za wszystko to zapłacić ok 4 tyś zł mw. łącznie z ledami .
Nawet na upartego sprawić sobie kamerę w zderzaku
 

umcus

Pionier e-mobilności
Czyli fabryka miałaby dołożyć parę bajerów w środku, a kompletnie zapomnieli o zmianach w nadwoziu? Wolne żarty. Zdjęć tyłu oczywiście brak, a tu na 100% będzie zmiana świateł. Imho to przegląd aliexpress.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Akurat zmiany w nadwoziu o ile nie mają poprawić cx czy trakcji to zmiany dla (............). nie obrażając niczyjego zawodu, charakteru czy inteligencji . W kilku przypadkach jak np w Leaf1 , Multipla wymagane i konieczne ale generalnie to pic dla gawiedzi , i ściema że coś niby poprawiono .
Tu np Toyota bryluje w wyginaniu blach jak z origami .
 

umcus

Pionier e-mobilności
Akurat zmiany w nadwoziu o ile nie mają poprawić cx czy trakcji to zmiany dla (............)
Mi chodziło o to, że na zdjęciu nie widać zmian w porównaniu z obecnym modelem. A to zwyczajnie niemożliwe, żeby kompletnie nic nie zmienili, więc to musi być stary model. Abstrahując od tego, czy zmiany mają sens i czy coś zmieniają na lepsze.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Racja .
Jeśli osiągi już nie mają epatować, a falcony miały by zostać , to ten fragment karoserii będzie bez zmian , bo,te drzwi już dobrze działają i można tylko to zchrzanić ..
Przód w S i X jest moim zdaniem bardzo udany i można najwyżej kombinować coś ze światłami, aby zmienić dla zmian itp ...
Resztę też dla samej zmiany , co by nie było zarzutów , że nie zmienili . Spojler jest już na stałe a byl ruchomy , to może teraz tylko zadarcie klapy bez spojlera?

W środku wg mnie to brakuje tego co jest w YJ, czyli składania elektrycznego tylnej kanapy i tych interaktywnych pasków ledowych (to daje teraz s3xy) jako bajer dla oka .
Wajcha , wiadomo przynajmniej lewa powinna być .
Ten ekranik z tyłu , to ni pies ni wydra .nJako auto rodzinne wzorem np Merca lepiej gdyby były np .dwa ruchome tablety zapinane na oparciach ?
W S koniecznie automatyczne drzwi przednie, jak to jest w X . Super sprawa .

Albo w drugą stronę , czyli zabierać .....i ostro zejść z ceny. Tylko jaki,wtedy sens nazywać te modele "flagowymi" .
Xsa bym wycofal , a CT przystosował na wszystkie rynki i dodal komfortu
 

tiheroti

Model Y Performance (2022)
Racja .
Jeśli osiągi już nie mają epatować, a falcony miały by zostać , to ten fragment karoserii będzie bez zmian , bo,te drzwi już dobrze działają i można tylko to zchrzanić ..
Przód w S i X jest moim zdaniem bardzo udany i można najwyżej kombinować coś ze światłami, aby zmienić dla zmian itp ...
Resztę też dla samej zmiany , co by nie było zarzutów , że nie zmienili . Spojler jest już na stałe a byl ruchomy , to może teraz tylko zadarcie klapy bez spojlera?

W środku wg mnie to brakuje tego co jest w YJ, czyli składania elektrycznego tylnej kanapy i tych interaktywnych pasków ledowych (to daje teraz s3xy) jako bajer dla oka .
Wajcha , wiadomo przynajmniej lewa powinna być .
Ten ekranik z tyłu , to ni pies ni wydra .nJako auto rodzinne wzorem np Merca lepiej gdyby były np .dwa ruchome tablety zapinane na oparciach ?
W S koniecznie automatyczne drzwi przednie, jak to jest w X . Super sprawa .

Albo w drugą stronę , czyli zabierać .....i ostro zejść z ceny. Tylko jaki,wtedy sens nazywać te modele "flagowymi" .
Xsa bym wycofal , a CT przystosował na wszystkie rynki i dodal komfortu
Ja myślę że Xsa trzeba gruntowo zmienić. Tak aby konkurował z autami luksusowymi a nie tak jak teraz że płacimy za falcony. Większość ludzi nie uważa falconów za coś za co warto przepłacać. Kosztem falconow polepszyć komfort całego samochodu. A rzeczy takie jak PowerShare czy steer-by-wire tam po prostu powinny być.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja myślę że Xsa trzeba gruntowo zmienić. Tak aby konkurował z autami luksusowymi a nie tak jak teraz że płacimy za falcony. Większość ludzi nie uważa falconów za coś za co warto przepłacać. Kosztem falconow polepszyć komfort całego samochodu. A rzeczy takie jak PowerShare czy steer-by-wire tam po prostu powinny być.
Nie ma teraz moim zdaniem duzego przepłacania .To ja przeplacilem aby mieć w pierwszym rzucie .
Tu suvy rakiety
Niemniej komfort , to ciut lepsze wyciszenie , może jak ktos lubi (ja nie) masaż tyłka itp). Jak pisalem elektryfikacja foteli , frunka o ile tego jakieś przepisy nie zabraniajq .i tyle ...m/w.
Za te pieniadze to niewielu ma to co daje Tesla w X
W Sce mozna tez tomdodac i te drzwi ..to bym na pewno założył nawet w Tm3 plus elektryczny frunk
 
Top