Tesla Model 3 Highland LR RWD pod chmurką bez ładowania w domu

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Bałem się trochę jazdy ponad zasięg naszej tesli. Że trzeba będzie ładować się na nieznanej trasie, że będą kolejki, albo ładowarki przestaną działać. Stąd ruszyliśmy równo o 5 rano, żeby był łatwiej.

Wszystko poszło gładko, wrzucam screen z ładowania w Ciechocinku by pokazać zużycie przy tempomatowych 140 kmh na tych 200+km od Warszawy. Trochę na początku jechałem 150 kmh, ale za dużo samochodów wyprzedzałem i już po około 20 km trzymalem się w 100% przepisów. Na A1 często był spory ruch i czasem trzeba było zwolnić, ale to się wszystko wyrównuje z tym początkiem na A2. Sporo wiało na trasie, na szczęście to był wiatr czołowo-boczny.
Screenshot_20250619_144325_Photos.jpg

W Ciechocinku o 6:48 byłem sam, nic nie płaciłem za ładowanie ponad 80% (dobiłem do 93%, do Kołobrzegu dowiozłem 32%). Co ciekawe mimo, że pod koniec ładowania już 3 z 4 stanowisk było zajętych, cena pozostała niska (1.7 zł), nie było też tych karnych 2 zł za 1 minutę powyżej 80%.
20250619_071129.jpg
 

churro

Fachowiec
Co ciekawe mimo, że pod koniec ładowania już 3 z 4 stanowisk było zajętych, cena pozostała niska (1.7 zł)
mam nadzieję, że jak Tesla w końcu wybuduje więcej stacji to nie dołączy do chorej "konkurencji" która trzyma trójkę z przodu bez abonamentów

btw: co to za grzanie siedzenia w lato :D
 

nabrU

Moderator
Bałem się trochę jazdy ponad zasięg naszej tesli. Że trzeba będzie ładować się na nieznanej trasie, że będą kolejki, albo ładowarki przestaną działać. Stąd ruszyliśmy równo o 5 rano, żeby był łatwiej.

Typowe objawy 'range anxiety' ;). Nie ma się co martwić, będzie coraz lepiej (y)
 
Top