jarqu

Posiadacz elektryka
dokładnie - Active to reklama ceną, ale lepiej dopłacić do większej baterii. Sam też wybrałem boosta, będzie w II połowie lipca.
Nie wiem czy bierzesz dla siebie czy oddajesz, ale będziesz zabezpieczał antykorozyjnie jak dla siebie?
Ja zostawiam to Boosta dla siebie i chcę go zabezpieczyć, bo będzie stał pod chmurką :) Tylko nie wiem, czy firmy są już doświadczone w zabezpieczaniu podwozia elektryków.
Jakby ktoś miał namiary na solidną firmę na Śląsku to dajcie znać ;)
Bierzemy dla siebie żona będzie głownie tym jeździć, mamy założenie takie żeby pojeździła nim 5 lat i jeszcze go sprzedamy jak będzie na pełnej gwarancji 6letniej. Z tym rdzewieniem chińczyków to jakiś rozdmuchany temat mi sie wydaję, wątpię żeby było gorzej niż u Japończyków.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Bierzemy dla siebie żona będzie głownie tym jeździć, mamy założenie takie żeby pojeździła nim 5 lat i jeszcze go sprzedamy jak będzie na pełnej gwarancji 6letniej.
O ile BYD tyle w Polsce wytrwa.....
 

nabrU

Moderator

inter

Pionier e-mobilności
O ile BYD tyle w Polsce wytrwa.....
Tak jak wchodził ponad 30 lat temu Hyundai, tez tak wszyscy mówili, a ja kupiłem Pony.
 

jarqu

Posiadacz elektryka
Tak jak wchodził ponad 30 lat temu Hyundai, tez tak wszyscy mówili, a ja kupiłem Pony.
dokładnie... o ile o jakieś inne chińskie marki to można mieć wątpliwości to, MG i BYD spokojnie znajdzie swoją nisze u nas. Dla MG to pewnie będą głównie spaliniaki i twarde hybrydy a dla, BYD tanie elektryki i hybrydy typu plugin.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
BYD inwestuje mocno w EU (giga factory na Węgrzech), więc raczej nie zanosi się, aby się mieli szybko zwijać.
 

jarqu

Posiadacz elektryka
BYD inwestuje mocno w EU (giga factory na Węgrzech), więc raczej nie zanosi się, aby się mieli szybko zwijać.
Dokładnie zapominałem o tym, upadek BYD to mokry sen Europejskich producentów który się nie spełni.
Co do rdzewienia to pod testem surfa znalazłem taki komentarz od kogoś ale nie wiem na ile to prawda:

Jest ocynk. Czy po całości ,tego nie wiem. Nawet jest jakaś konserwacja na podłodze dana. Ale po zakupie warto będzie prysnąć coś w profile
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Ja zostawiam to Boosta dla siebie i chcę go zabezpieczyć, bo będzie stał pod chmurką :) Tylko nie wiem, czy firmy są już doświadczone w zabezpieczaniu podwozia elektryków.
Jakby ktoś miał namiary na solidną firmę na Śląsku to dajcie znać ;)
Tak szczerze mówiąc to co Ty chcesz tam zabezpieczać? Obudowę baterii? Widziałeś go w ogóle od spodu?
 

nabrU

Moderator
A później będzie że się zapalił, bo ktoś psiknął jakiś potencjalnie łatwopalny szuwaks jako zabezpieczenie :p
 

inter

Pionier e-mobilności
Dokładnie zapominałem o tym, upadek BYD to mokry sen Europejskich producentów który się nie spełni.
Co do rdzewienia to pod testem surfa znalazłem taki komentarz od kogoś ale nie wiem na ile to prawda:

Jest ocynk. Czy po całości ,tego nie wiem. Nawet jest jakaś konserwacja na podłodze dana. Ale po zakupie warto będzie prysnąć coś w profile
Ostatnia konserwacja samochodu, to F126p. A i tak zardzewiał ;).
Ostatni co mocno zardzewiał, to Ford Fiesta.
 
Top