2025.20

piotrazz

Posiadacz elektryka
Wydaje się, że zmienili harmonogram wydań co 6 tygodni, nastepne pewnie 2025.26 ;)
Od dawna były 6 tygodniowe sprinty. Liczę, że dodadzą AI assistance/Groka. Wg greentheonly kod oraz assety już dodali w 2025.20.
 

inter

Pionier e-mobilności
Od dawna były 6 tygodniowe sprinty. Liczę, że dodadzą AI assistance/Groka. Wg greentheonly kod oraz assety już dodali w 2025.20.
Wydawało mi się, że są częstsze. Ta wersja jest wyjątkowo, już mocno wdrożona w samochodach. A na horyzoncie nie ma nowej.
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
A to nie jest wina ostatnich odejść z działu związanego z oprogramowaniem?
Tesla, z tego co widzę ma podejście release co 6 tygodni, bez szczególnego planowania co się w tym release znajdzie. Czyli nowe wersje powinny dalej się pojawiać, może ulec zmianie "objętość" tych poprawek.
Co do odejść z firmy, to dowiadujemy się o ruchach na eksponowanych stanowiskach. W waszych formach jak odejdzie jeden manager i zatrudnią na jego miejsce innego, to serio coś to zmienia?
Oprogramowanie w Teslach jest aktualnie dojrzałe. To co jest, z grubsza działa, nie ma istotnych braków funkcjonalnych. Mogą sobie odświeżać UI, ale to w sumie nie wiele wnosi.
 

inter

Pionier e-mobilności
Tesla, z tego co widzę ma podejście release co 6 tygodni, bez szczególnego planowania co się w tym release znajdzie. Czyli nowe wersje powinny dalej się pojawiać, może ulec zmianie "objętość" tych poprawek.
Co do odejść z firmy, to dowiadujemy się o ruchach na eksponowanych stanowiskach. W waszych formach jak odejdzie jeden manager i zatrudnią na jego miejsce innego, to serio coś to zmienia?
Oprogramowanie w Teslach jest aktualnie dojrzałe. To co jest, z grubsza działa, nie ma istotnych braków funkcjonalnych. Mogą sobie odświeżać UI, ale to w sumie nie wiele wnosi.
UI było odświeżane rok temu ;)
 

cooler

Pionier e-mobilności
User Interface, czyli to co widzi użytkownik oprogramowania.
Tak to jest jak za komputer na kołach biorą się komputerowi ignoranci :p
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
jak za komputer na kołach biorą się komputerowi ignoranci
Po której stronie, producenta, czy użytkownika?

Bo po stronie producenta to idzie przez wszystkie branże. W motoryzacji - wiadomo, widać. W sumie, to Tesla jest tu wyjątkiem na plus. Ale mam np. elektryczne rolety, do których aplikacja jest tak zrąbana, że nawet nie próbuję jej używać, fajny automatyczny odkurzacz, z aplikacją kłującą w oczy, głośnik, którego aplikacja mnie delikatnie mówiąc wkurza, apka do zegarka, której jedyną realną funkcją jest korygowanie czasu została zrobiona wyłącznie pod użytkowników czytających od prawej do lewej itd.
A użytkownik jest od używania, a nie robienia doktoratu z instrukcji. Ma (powinien mieć) prawo do bycia ignorantem.
 

cooler

Pionier e-mobilności
A użytkownik jest od używania, a nie robienia doktoratu z instrukcji. Ma (powinien mieć) prawo do bycia ignorantem.
Niby tak, ale jednak pewne podstawy i przeczytanie instrukcji pozwalają na lepsze wykorzystanie tego co się kupiło, a w sytuacjach kryzysowych może uratować życie (istnienie mechaniczych klamek, mechaniczne zwolnienie blokady portu ładowania oraz podstawy UI by włączyć czy wyłączyć jakąś funkcję umożliwiającą np wyjechanie że śniegu).
Jak ktoś nie rozumie obsługi UI komputera Tesli to niech lepiej kupi Dacie lub inny prosty samochód, bo lepiej się z nim dogada.
 
Top