Naprawa Tesli 3 po uderzeniach krawężnikiem

Ronin78

Posiadacz elektryka
Dopompuj sobie powietrza w prawych oponach więcej jak w lewych, dobrze dobierzesz różnice i przestanie ściągać.

Traktowałbym to jako tymczasową poprawę komfortu póki nie znajdziesz sedna problemu.
 

facet

Fachowiec
ja ostatnio po 13tys z uwagi na wizytę serwisową z powodu wymiany przegubu bo hałasował dostałem kartkę że od nowości miałem zle ustawiona geometrię i musieli skorygować.
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Ciekawe, że pomiar poprzedni po regulacji i obecny przed regulacją się w większości nie pokrywają, a raczej powinny. Ktoś tu coś skiepścił...
A mnie to wcale nie dziwi. Ustawisz geometrię, przejedziesz kilometr i wrócisz na to samo stanowisko i już będą różnice w wyniku. 99% ustawiaczy nie odpręża zawieszenia przed pomiarem i regulacją, choć większość urządzeń nakazuje mocno pobujać samochodem przed rozpoczęciem pomiaru i regulacji. Co większe asy robia pomiary na biegu, albo na ręcznym ;) Do tego dochodzi różna jakość skalibrowania stanowisk pomiarowych i paradoksalnie ich dokładność w pomiarach.
 
Top