Osłona przeciwsłoneczna na dach z filtrem UV

inter

Pionier e-mobilności
Ale filtr UV w szybach w aucie to jest już raczej standard - inaczej te wszystkie tapicerki by były wypłowiałe po kilku latach.
Generalnie każda szyba ma lepszy czy gorszy filtr UV.
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
nie chce się wymądrzać bo pewnie nie mam racji ale ciepło w aucie masz od szyby czołowej i bocznych a nie od dachowej i zakładając osłonę pod dach właśnie będziesz zatrzymywać ciepło w środku bo to dodatkowa izolacja
no nie wiem... jak ostatnio siedzialem w samochodzie na sloncu i chodzila klima to mialem wrazenie ze wlasnie w czubek glowy mi najgorecej bylo... mysle ze mimo wszystko górą też się sporo nagrzewa
 

inter

Pionier e-mobilności
nadal mylicie UV z IR, UV nie odpowiada za ciepło
UV odpowida, za oparzenia słoneczne. Dlatego leżąc nawet pod parasolem bez UV, ludzie wyglądaja jak raki.
 

TMRexx

Tesla Model 3 LR 2023
Jakby co zamówiłem tę osłonę przed sezonem i moim zdaniem mało co daje. Od przedniej bije najbardziej, aż się zastanawiam, czy nie przyciemnić na granicy legalności. Jeżdżą tacy zazwyczaj bmw przyciemnionymi na full i jakoś im policja nic nie robi. Znajomej mąż policjant sam ma mocno przyciemnioną, ledwo widac kierowcę.
 

inter

Pionier e-mobilności
Jakby co zamówiłem tę osłonę przed sezonem i moim zdaniem mało co daje. Od przedniej bije najbardziej, aż się zastanawiam, czy nie przyciemnić na granicy legalności. Jeżdżą tacy zazwyczaj bmw przyciemnionymi na full i jakoś im policja nic nie robi. Znajomej mąż policjant sam ma mocno przyciemnioną, ledwo widac kierowcę.
Przepis przepisem, ale w trakcie wypadku różnie może być.
W zeszłym roku, policja sprawdzała analizatorem przyciemniane szyby.
  • Szyba czołowa: Minimalna przepuszczalność światła to 75%.

  • Przednie szyby boczne: Minimalna przepuszczalność światła to 70%.

  • Tylne szyby: Nie ma ograniczeń, można przyciemniać dowolnie, ale trzeba pamiętać o zapewnieniu odpowiedniej widoczności przez lusterka.
 

TMRexx

Tesla Model 3 LR 2023
Przepis przepisem, ale w trakcie wypadku różnie może być.
W zeszłym roku, policja sprawdzała analizatorem przyciemniane szyby.
  • Szyba czołowa: Minimalna przepuszczalność światła to 75%.

  • Przednie szyby boczne: Minimalna przepuszczalność światła to 70%.

  • Tylne szyby: Nie ma ograniczeń, można przyciemniać dowolnie, ale trzeba pamiętać o zapewnieniu odpowiedniej widoczności przez lusterka.
Gdy przyciemniałem tylnie i boczne szyby, chłopaki mówili mi jak pytałem o przednią, że jest już maksymalnie przyciemniona przez producenta we wszystkich autach. Czy w Teslach też, bo jak patrzę przez moją, to tego 25% nie widzę.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Gdy przyciemniałem tylnie i boczne szyby, chłopaki mówili mi jak pytałem o przednią, że jest już maksymalnie przyciemniona przez producenta we wszystkich autach. Czy w Teslach też, bo jak patrzę przez moją, to tego 25% nie widzę.
przyciemnialem tylne boczne w swojej tesli 2019 w 2019 roku to mi sprawdzali pozostałe i tez powiedzieli że przednia i przednie boczne są maksymalnie legalnie fabrycznie przyciemnione. teraz mam nowy model Y gdzie fabrycznie tylne boczne są przyciemnione mocniej niż przednie boczne ale musiałbym sprawdzić czy da się bardziej legalnie
 
Top