SuC Wrocław

sebakazm

Zadomawiam się
Na 85% ukradli dla miedzi....
Superchargery V4 Tesli nie zawierają miedzi – zastosowano w nich aluminium. To jeden ze sposobów Tesli na obniżenie kosztów, który jednocześnie zmniejsza atrakcyjność tych ładowarek dla złodziei. W Niemczech okazuje się to skuteczne – większość przypadków kradzieży dotyczy starszych ładowarek V3, gdzie stosowano miedziane przewody.
Przykładowo, w Lipsku doszło w 2024 do próby kradzieży na Superchargerze V4 – złodzieje przecięli tylko jeden kabel, po czym zrezygnowali z dalszego działania.
 

archi

Model III HL
Superchargery V4 Tesli nie zawierają miedzi – zastosowano w nich aluminium. To jeden ze sposobów Tesli na obniżenie kosztów, który jednocześnie zmniejsza atrakcyjność tych ładowarek dla złodziei. W Niemczech okazuje się to skuteczne – większość przypadków kradzieży dotyczy starszych ładowarek V3, gdzie stosowano miedziane przewody.
Przykładowo, w Lipsku doszło w 2024 do próby kradzieży na Superchargerze V4 – złodzieje przecięli tylko jeden kabel, po czym zrezygnowali z dalszego działania.
Jeżeli to była kradzież, to w tym przypadku też nie ukradli wszystkich kabli ;)
 
Last edited:

dart

Zadomawiam się
Albo może nie wiedzieli, zaczęli ciąć i wyszło że alamunium i uciekli :). Chociaż wierzę, że jednak to jakaś podmianka kabli a nie zwykłe złodziejstwo.
Śmiech śmiechem bo raczej mało prawdopodobne, żeby przy nowych SuC zniknęły wszystkie kable (stawiam raczej na jakiś upgrade ze strony Tesli) ale ostatnio podjeżdżam do Biedronki w Poznaniu na Fabianowie co by trochę energii napakować i cóż za niespodzianka... kable wyciętę "przy ujściu i wiszą kikuty" a to już na pewno nie jest sprawka obsługi a raczej lokalnych złomiarzy... Cóż za zdziwienie, że ładowarka w PlugShare oznaczona jako dostępna a na miejscu okazuje się, że "nie ma za co złapać"... W Poznaniu to potrafią się bawić... aż zrobiłem zdjęcie z niedowierzania...
 

Attachments

  • PoznanFabianowoMarked.JPG
    PoznanFabianowoMarked.JPG
    399,7 KB · Liczba wyświetleń: 47
Top