Mam pytanie o ładowarkę Greenway Chata Walichnowska. Pomidor od kilku dni pokazuje 2/2 wolne status online podczas gdy od kilku dni ładowarka nie działa (w aplikacji Greenway offline). Da się jakoś uwzględnić nie działające ładowarki? Na pomidorze od kilku dni zero lądowań więc wygląda na to że faktycznie nie działa.
Celowałem w tą ładowarkę ucieszony że 2/2 wolne a tu zonk.
Dzięki za zgłoszenie.
Niestety takie dane są w EIPA, ja (narazie) nie mam jak ich weryfikować, pokazują na zielono:
GreenWay w ostatnich tygodniach bardzo dużo "miesza" ze swoimi ładowarkami, dużo by o tym pisać. Podmieniają sprzęt, zmieniają identyfikatory, a czasem pod tym samym starym zmieniają ładowarkę 11kW na 400kW. Praktycznie non stop od 2 tygodni probuję zrozumieć mechanizmy, które stosują, jakieś prawidłowości, by na pomidorku te dane odpowiednio aktualizować. Mogę co prawda codziennie wszystko usuwać i na nowo dodawać, ale nie tędy droga. Na szczęście mam już na większość rozwiazanie, testuję, będę wdrażał.
W takich przypadkach, proponuję sprawdzić statystyki. Np dla tej Chaty, od kilku dni jest zero ładowań:

To daje jakiś tam sygnał, że coś jest źle. U mnie za X dni zmieni się status automatycznie na "ciemno zielony", ale to więcej niż tydzień. Może ten okres skrócę, jednak nie zapobiegłoby to Twojemu zonkowi
w tej konkretnej sytuacji.
Inne problemy, które na dziś mogą być w pomidorku to z jednej strony pokazywanie nieaktywnej ładowarki, a z drugiej brak nowej aktywnej. To jutro powinienem rozwiązać, dla kilkudziesięciu lokalizacji. Często też zmieniają moce, w niektórych lokalizacjach co kilka dni ...
Poza tym, sam operator też ma czasem źle u siebie. Byłem na miejscu - ładowarka obklejona "awaria", a w ich aplikacji jako dostępna. Nie ma na to rady.
BTW: wyróżniłem zielonymi markerami "huby", czyli miejscówki z minimum 4xCSS o mocy 100kW. To tak na próbę.