Dzieki. Daj znac jak sie uporasz z filtrem 🙂
Wkrótce to dodam.
Tymczasem mam kolejny pomysł filtra: ładowarki obsługujące 800V 🙂 jak to widzisz?
Prace w trakcie

Już teraz na niektórych stacjach jest to oznaczone, wchodząc w szczegóły konkretnej ładowarki. Udało mi się to zrobić półautomatycznie dla GreenWaya, dla wszystkich ładowarek od 100kW wzwyż.
Przykład dla MOP Malankowo przy A1:
Stoją tam 3 ładowarki, dwie po 200kW (każda ma dwa kable) Delta UFC 200, co można zobaczyć klikając nr ładowarki:

Podałem tu "kompatybilność napięcia", UFC200 obsługuje do 920V wg specyfikacji. Jest też opisany podział mocy, tutaj "sprawiedliwy" zawsze po równo. Z dokumentacji wynika, że stosują tam kable do 500A, czyli przy 400V powinno się uzyskać pełną moc 200kW. To trochę teoria, bo producenci obecnie pozwalają dobrać różne kable do swoich ładowarek, a w konkretnej czy jest - nie sprawdzimy tego nie będąc specem i nie będąc na miejscu.
Oprócz tych UFC200 jest jest tam trzecia Delta FCH150, starsza i słabsza, dane techniczne ciężko było znaleźć, nie wiem czy są pewne, ale ta daje niby max 150kW, tylko nie wiem, czy to nie suma na możliwość podłączenia trzech na raz. Napięcie ma 200-500V, a kable do 100A. Strasznie mało, może ja znalazłem trefną specyfikację, ale nic innego w sieci nie widzę. Ona daje CSS i Chademo plus czasem Typ2.
Analizując dziesiątki innych wychodzi mi, że takich nieobsługujących 800V jest raczej mało i nie będą realnie stanowiły problemu. Nawet jeśli jest gdzieś taka, to jednocześnie ma Type2, więc będzie można się awaryjnie doładować AC i po 20min mieć na dojazd do innej ładowarki 800V. A czasem jest jak opisałem wyżej, oprócz takiej starej na miejscu są też te z 800V.