SuC Wrocław

KrzyCh

Pionier e-mobilności
“All Quiet on the Western Front” 😉.

Pogłoski o wycinaniu kabli czy też ich rotacyjnym wykorzystaniu pomiędzy hub-mi SuC w Polsce są nieuzasadnione.
Otóż Tesla jak zwykle zaskoczyła i w Polsce i instaluje Supercharger-y V4B czyli bezprzewodową odmianę V4. Technologia ładowania bezprzewodowego jest powszechnie znana, ale przełom polega na możliwości bezprzewodowego ładowania także samochodów do tego nie przystosowanych. Stąd tajemnica i ogrodzenia oraz czarne folie na już-gotowych ładowarkach.

Z poniższych zdjęć wyraźnie widać, że nie ma mowy o odciętych kablach, a wszystkie ładowarki mają na pokładzie CCS2b (bezprzewodową wersję standardu CCS2).
Jest to kolejny przykład na ewidentne powiązania Muska z obcymi, co niejednokrotnie wykazał znany i szanowany youtuber i demaskator - Bjørn Nyland. Jednym z pierwszych odkryć Nyland’a, tagowanych #tesla_alien_technology, była pompa ciepła zastosowana w modelu 3.

Także, ten.

IMG_0822.jpeg
IMG_0823.jpeg
 

TomS

Zadomawiam się
Sam raczej jak widzę wpisy typu "myślicie że do piątku uruchomią bo będę jechał" to się uśmiecham z politowaniem, ale wiecie co…? Będę jechał xDDD
Wróciły chociaż te kable? ;)

W niedzielę 20 lipca 2025 wracałem przez Kostomłoty. Byłem 8 w kolejce nie licząc już czterech Tesli ładujących się. Z uwagi, że i tak płacę za ładowanie od razu pojechałem do Wrocławia i na mieście znalazłem 180 kW z ceną 1,99 PLN (vs 1,80 pln na Suc) Solare Energy, Dębowa 17 (aplikacja Elocity). Dwa stanowiska puste, 28 minut ładowania i dalej. Akurat to była niedziela więc ruch na mieście mały. Myślę, że zaoszczędziłem 2h czekania w Kostomłotach :) różnicą kilku złotych wydania więcej.
 

TomS

Zadomawiam się
I zjeżdżałeś do Wrocławia. Przecież straciłeś na tym manewrze co najmniej godzinę. To już lepiej podjechać na greenwaya w kątach...

Jechałem do Warszawy więc i tak przez Wrocław, z tym, że zamiast obwodnicą musiałem wjechać do miasta. Na szczęście w niedzielę wieczoram ruch zdecydowanie mniejszy.
 
Top