Tesla Warszawa jest super

bartekgr

Zadomawiam się
Dla przeciwwagi głosom niezadowolenia, by udowodnić, że nie tylko niezadowoleni piszą opinie i ku pokrzepieniu tym, którzy drżą przed odbiorem: mój proces zamówienia i odbioru samochodu w warszawskiej Tesli przebiegł absolutnie bezproblemowo.

TM3 SR+ zamówiona w lipcu, odbiór przełożony z września na grudzień.
Dostałem odpowiedź na każdego napisanego maila. Sprawnie i sympatycznie.
W międzyczasie zamawiałem akcesoria - również bez najmniejszych problemów.
Termin odbioru znałem i widziałem w aplikacji z ponad tygodniowym wyprzedzeniem.
Przyjechałem, wszystko było gotowe, spokojnie oglądnąłem (mimo tego, że tylko dzisiaj wydawali ponad 20 samochodów).
Znalazłem jedną mini-usterkę - trochę źle spasowana tylna lampa (efekt źle wyregulowanej klapy bagażnika) - spisany protokół.
I tyle - przejechane pierwsze kilometry, a teraz co 10 minut sprawdzam w aplikacji, jak auto się ładuje. ;)

Święta idą - dzielmy się też pozytywnym doświadczeniami!

tesla.jpg
 

nyknow

Fachowiec
Dla przeciwwagi głosom niezadowolenia, by udowodnić, że nie tylko niezadowoleni piszą opinie i ku pokrzepieniu tym, którzy drżą przed odbiorem: mój proces zamówienia i odbioru samochodu w warszawskiej Tesli przebiegł absolutnie bezproblemowo.

TM3 SR+ zamówiona w lipcu, odbiór przełożony z września na grudzień.
Dostałem odpowiedź na każdego napisanego maila. Sprawnie i sympatycznie.
W międzyczasie zamawiałem akcesoria - również bez najmniejszych problemów.
Termin odbioru znałem i widziałem w aplikacji z ponad tygodniowym wyprzedzeniem.
Przyjechałem, wszystko było gotowe, spokojnie oglądnąłem (mimo tego, że tylko dzisiaj wydawali ponad 20 samochodów).
Znalazłem jedną mini-usterkę - trochę źle spasowana tylna lampa (efekt źle wyregulowanej klapy bagażnika) - spisany protokół.
I tyle - przejechane pierwsze kilometry, a teraz co 10 minut sprawdzam w aplikacji, jak auto się ładuje. ;)

Święta idą - dzielmy się też pozytywnym doświadczeniami!

View attachment 3219
czym spowodowane było to prozelozenie? auto nie przypłynęło czy jak?

gratuluję - dokładnie taki sam zamówiłem tyle ze LR.
 

t3sla4sun

Zadomawiam się
"Dostałem odpowiedź na każdego napisanego maila. Sprawnie"

Nie wierzę ;) W listopadzie/grudniu to było? ;)

Poza tym - to fajowo, że się udało. Wszystkiego dobrego na Święta :D
 

nyknow

Fachowiec
"Dostałem odpowiedź na każdego napisanego maila. Sprawnie"

Nie wierzę ;) W listopadzie/grudniu to było? ;)

Poza tym - to fajowo, że się udało. Wszystkiego dobrego na Święta :D
No ja nie dostałem na żadnego jeszcze odpowiedzi ;) oprócz serwisu ;) (jak zapytałem o ten wallbox)…… a niech nie odpisują ;) ja nie będę odpisywał jak będą chcieli żebym odebrał ahhahaha tak im zrobie na złość ;)
 

nyknow

Fachowiec
Podziel się na jaki adres pisałeś ;)
U mnie 90% co wysłałem nadal bez odpowiedzi, te 10% co odpowiedzieli to nigdy wcześniej niż po paru tygodniach.
to już teraz trzeba napisać w sprawie która może okazać się ważna za np ok 6 tygodni itd.
 

bartekgr

Zadomawiam się
Pisałem na adres Handlowca, który prowadził mój samochód. Od samego początku była to jedna osoba. Pisząc zawsze, nawet w tytule, podawałem numer zamówienia. No i pytania zawsze dotyczyły finalizacji zakupu, a nie opon zimowych, czy tego, czy w wersji, którą dostanę będzie większy uchwyt na kubki. ;)
 

Sfotek

Posiadacz elektryka
Pisałem na adres Handlowca, który prowadził mój samochód. Od samego początku była to jedna osoba. Pisząc zawsze, nawet w tytule, podawałem numer zamówienia. No i pytania zawsze dotyczyły finalizacji zakupu, a nie opon zimowych, czy tego, czy w wersji, którą dostanę będzie większy uchwyt na kubki. ;)
Mhm a skad miałeś informacje o Handlowcu?
 
Top