Dzień dobry.
Od ponad roku jestem stałym bywalcem "elektrowozu" i muszę przyznać, że rozwój idzie w bardzo dobrym kierunku.
Poruszane tematy są przedstawiane w możliwie jak najbardziej obiektywny sposób.
Postanowiłem napisać na forum, ponieważ chciałbym podać wątek związany z Teslą model 3.
Wg mnie, super samochód i do tego w porównaniu z konkurencją za rozsądne pieniądze (moc, zasięg, napęd 4x4 w wersji Long Range oraz Performance, bieżące aktualizacje i poprawki na bieżąco w procesie produkcyjnym itp.)
Chodzi mi jednak o kwestię zabezpieczenia antykorozyjnego.
Mieszkam w Norwegii i tu spotkałem się z różnymi opiniami na ten temat.
Niektórzy twierdzą, że już po jednym sezonie zimowym robi się nieciekawie. I tu pytanie: czy to prawda? Czy coś słyszeliście na ten temat? Wiem, że macie kontakt z posiadaczami Tesli z Norwegii; czy taki problem był sygnalizowany? Jak to można sprawdzić?
Na stronie TOCN (Tesla Owners Club Norway) natknąłem się na artykuł o problemie z rdzą nie tylko w modelu 3, ale także S oraz X, choć w przypadku tych dwóch ostatnich w znacznie mniejszym zakresie niż w modelu 3, który nie ma nadwozia z aluminium, ale mieszankę, czyli część z aluminium, część z stali i to właśnie podobno powoduje problemy. Link do tej strony i artykułu: https://www.tocn.no/2020/09/teslaene-har-rustproblemer/
Na tej stronie zachęcają do dodatkowego zabezpieczenia antykorozyjnego oraz, w przypadku modelu 3 do zakupu specjalnie przygotowanych osłon: link: https://www.tocn.no/medlemsfordeler-antirustbehandling/
Zdaję sobie sprawę, że może nie zajmujecie się bezpośrednio takimi sprawami, ale temat może być ciekawy i znany niektórym czytelnikom.
Gdybyście mieli czas, możliwość i ochotę na zapoznanie się z tymi materiałami oraz wystawić waszą ocenę i opinię, będę MEGA wdzięczny.
Przy drugim podanym linku jest na zdjęciu pokazany ten specjalny zestaw oraz sposób montażu i zabezpieczenia w krótkim filmie.
Jestem bardzo ciekaw waszej opinii.
Pozdrawiam serdecznie.
Od ponad roku jestem stałym bywalcem "elektrowozu" i muszę przyznać, że rozwój idzie w bardzo dobrym kierunku.
Poruszane tematy są przedstawiane w możliwie jak najbardziej obiektywny sposób.
Postanowiłem napisać na forum, ponieważ chciałbym podać wątek związany z Teslą model 3.
Wg mnie, super samochód i do tego w porównaniu z konkurencją za rozsądne pieniądze (moc, zasięg, napęd 4x4 w wersji Long Range oraz Performance, bieżące aktualizacje i poprawki na bieżąco w procesie produkcyjnym itp.)
Chodzi mi jednak o kwestię zabezpieczenia antykorozyjnego.
Mieszkam w Norwegii i tu spotkałem się z różnymi opiniami na ten temat.
Niektórzy twierdzą, że już po jednym sezonie zimowym robi się nieciekawie. I tu pytanie: czy to prawda? Czy coś słyszeliście na ten temat? Wiem, że macie kontakt z posiadaczami Tesli z Norwegii; czy taki problem był sygnalizowany? Jak to można sprawdzić?
Na stronie TOCN (Tesla Owners Club Norway) natknąłem się na artykuł o problemie z rdzą nie tylko w modelu 3, ale także S oraz X, choć w przypadku tych dwóch ostatnich w znacznie mniejszym zakresie niż w modelu 3, który nie ma nadwozia z aluminium, ale mieszankę, czyli część z aluminium, część z stali i to właśnie podobno powoduje problemy. Link do tej strony i artykułu: https://www.tocn.no/2020/09/teslaene-har-rustproblemer/
Na tej stronie zachęcają do dodatkowego zabezpieczenia antykorozyjnego oraz, w przypadku modelu 3 do zakupu specjalnie przygotowanych osłon: link: https://www.tocn.no/medlemsfordeler-antirustbehandling/
Zdaję sobie sprawę, że może nie zajmujecie się bezpośrednio takimi sprawami, ale temat może być ciekawy i znany niektórym czytelnikom.
Gdybyście mieli czas, możliwość i ochotę na zapoznanie się z tymi materiałami oraz wystawić waszą ocenę i opinię, będę MEGA wdzięczny.
Przy drugim podanym linku jest na zdjęciu pokazany ten specjalny zestaw oraz sposób montażu i zabezpieczenia w krótkim filmie.
Jestem bardzo ciekaw waszej opinii.
Pozdrawiam serdecznie.