Słabe zabezpieczenie antykorozyjne w modelu 3?

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Ja mam wrażenie że sposób pisania Autora na tej stronie wskazuje na spore zauroczenie marką tesla, i równocześnie niechęcią do wszystkiego co związane na przykład z grupą VAG. Nie traktowalbym jej jako obiektywnego źródła informacji.
Co do modelu 3 to w przedzakupowym poszukiwaniu nie znalazłem żadnych informacji o rdzewiejących modelach 3, umówmy się że w przypadku auta które ma maksymalnie 4 lata, to problemy z rdzą byłyby czymś katastrofalnym.

Dziękuję za ten komentarz. Nie chcę już śmiecić na forum, więc odpiszę prywatnie. Jeśli Pan zechce, może Pan upublicznić wysłaną do Pana odpowiedź. Pozdrawiam :)
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
FD90415E-3742-4FF9-A0E5-270D923D7394.jpeg

U mnie ostatnio po podniesieniu klapy dużo wody wypłynęło z tych narożników. Zauważyłem, że w dolnej części klapy nie ma odpływów, mam nadzieje że nie zacznie tak koronować.
Ogólnie klapy bagażnika to dość czuły perforacyjnie element samochodu, wielu producentów ma z tym problemy.
 

krist

Posiadacz elektryka
z ciekawości sprawdziłem dzisiaj profesjonalnym sprzętem. Rzeczywiście aluminiowe są 4 drzwi i klapa przednia, reszta jest z ocynkowanej stali. Zderzaki z plastiku ;) grubość lakieru od 70-80 mikronów, do 120-140 na dole progow i błotników. Lakier jest nałożony mocno tak sobie, no i są passkudne wypływy lakieru na rogach wielu elementów. Raze, ze słabym spasowaniem paneli sprawie to wrażenia jakby auto było naprawiane już, sle nie jest :D Lakieru myślałem że mało, ale teraz podobno wszyscy tak dają, VW i inni nawet do 50 mikronów potrafią zejść. nie bardzo jest co polerować :)
 
Top