Jestem właśnie w podróży niedawno odebranym LR z Warszawy do poludniowej Hiszpanii.
Przemyślenia po ponad 2k km.
Jazda jest wolniejsza o jakieś 2h dziennie na 1100km niż gdy pokonywałem tę trasę spalinowka.
Opłaca się utrzymywac prędkość około 120km/h i na maxa optymalizować ładowanie.
Szybsza jazda i częstsze wizyty na SC wychodzą wolniej i drożej.
Mega przewaga Tesli jest sieć SC. Ładowanie się gdzie indziej to udreka. Przed Kostomlotami musiałem złapać kilka kW. Greenway nie ruszył. Tauron ledwo. Wszystkie wolne. Przy SC V3 to przepaść.
Jeśli chcesz jeździć w trasę EV jedynym wyborem na dziś jest Tesla.
Przemyślenia po ponad 2k km.
Jazda jest wolniejsza o jakieś 2h dziennie na 1100km niż gdy pokonywałem tę trasę spalinowka.
Opłaca się utrzymywac prędkość około 120km/h i na maxa optymalizować ładowanie.
Szybsza jazda i częstsze wizyty na SC wychodzą wolniej i drożej.
Mega przewaga Tesli jest sieć SC. Ładowanie się gdzie indziej to udreka. Przed Kostomlotami musiałem złapać kilka kW. Greenway nie ruszył. Tauron ledwo. Wszystkie wolne. Przy SC V3 to przepaść.
Jeśli chcesz jeździć w trasę EV jedynym wyborem na dziś jest Tesla.