solik

Pionier e-mobilności
widok z tylnej kamery zaczal lekko klatkowac - szybsze cofanie moze spowodowac najpierw wjechanie w przeszkode a dopiero potem sync obrazu.. any idea?
 

cooler

Pionier e-mobilności
widok z tylnej kamery zaczal lekko klatkowac - szybsze cofanie moze spowodowac najpierw wjechanie w przeszkode a dopiero potem sync obrazu.. any idea?
Też to zauważyłem, czasami tak się dzieje, dlatego traktuje kamerę jako podpowiedź gdzie jechać, ale słucham czujników.
 

pigs

Zadomawiam się
widok z tylnej kamery zaczal lekko klatkowac - szybsze cofanie moze spowodowac najpierw wjechanie w przeszkode a dopiero potem sync obrazu.. any idea?
Mam to samo. Dla mnie dyskwalifikuje to kamerę cofania. Gdybym na niej polegał tak jak w innych samochodach to już bym w coś wjechał.
Czy jest możliwość zmiany czułości czujników by nie krzyczały stop od 30 cm?
 

solik

Pionier e-mobilności
Czy jest możliwość zmiany czułości czujników by nie krzyczały stop od 30 cm?
raczej nie, w instrukcji obslugi np Volkswagena jest napisane, ze oznaczenie czerwone / pikanie to okolo 20 cm (z tego co pamietam) a zapas jest po to by przy parkowaniu inne auto mialo jak wyjechac ;)
 

solik

Pionier e-mobilności
Mam to samo. Dla mnie dyskwalifikuje to kamerę cofania. Gdybym na niej polegał tak jak w innych samochodach to już bym w coś wjechał.
Czy jest możliwość zmiany czułości czujników by nie krzyczały stop od 30 cm?
ewidentnie tego nie bylo przed softem z pokazem swietlnym..
 
Top