Pierwsze dostawy w 2022

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Btw jak ktos chce to mam juz dwa VIN pod ktore mozna zamawiac akcesoria
Mi tez zniknęła umowa rezerwacji, a z tymi vinami to przy predkosci działania leasingow i BOS to nie wiadomo czy nie lepiej by dostawa się opóźniła, tym bardziej ze zima Tesle podobno tyyyyyle palą…..
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Przestancie juz z tym narzekaniem, ze jestesmy rynkiem 2 kat. To ze mniej zamawiamy to nie znaczy ze jestesmy gorsi. Ja sie nie czuje gorszy i nie doswiadczam zeby jakakolwiek firma traktowala mnie gorzej dlatego ze jestem polakiem. Jesli ktos z was pracowal w zagranicznej firmie to dobrze sobie zdaje sprawe, ze to tak prosto nie wyglada. Z tego co piszecie, to musi siedziec koles ktory tworzy VIN…oo ok, to idzie do tego zamowienia…o nie…polak.. to ten se poczeka
Pracuje od kilku lat w zagranicznej firmie, ba pracuje poza granicami Polski. Tu nie chodzi o to że to Polska. Numery VIN przydziela Holandia. Dla Tesli jesteśmy młodym rynkiem, oficjalna dystrybucja jest ciut ponad rok dopiero, jeden serwis, do tego ten mobilny chyba też jeden. Nie kupujemy tyle samochodów co Holendrzy czy Niemcy. Do tego nasza biurokracja przeraża. Bo jak nazwać to, że Tesla musi zgłosić że samochód sprzedany jest elektryczny, skoro oni nie robią innych samochodów. Domyślam się, że to dla nich nie do pojęcia. Wrzuć jeszcze do „koszyka” niestabilność przepisów i masz komplet. Nie mamy nawigacji po polsku (dobrze że jest menu), sklep w aplikacji nie działa, ostatnio dołożyli możliwość zakupu boosta. Oczywiście, że w tym przypadku wolą zaopatrzyć większe rynki zbytu, tym bardziej że tam mają większy zarobek. Nie denerwuj się, wcześniej czy później dostaniesz zamówiony samochód. Czy będzie miał nowy procesor lub inne nowości to nie wiadomo. Jak zamawiałeś to tego nie było więc teoretycznie pretensji mieć nie możesz. Ale jak dostaniesz te usprawnienia, to tylko się cieszyć.
Są też plusy tego że jesteśmy rynkiem, jak to nazwałeś Kat.2. Np. „Premium” dostaniesz za darmo na dłużej niż 30 dni, bo Tesla nie podpisała umowy jeszcze z polskim operatorem gsm.
 

TomTom

Zadomawiam się
Sprawdziłem u siebie - też zniknął mi VIN ze źródła oraz z dokumentów umowa rezerwacji.

Śmiesznie, bo zdążyłem w tym czasie, gdy VIN przypisany jeszcze miałem, zamówić i opłacić sobie wallboxa :)

U mnie też, VIN brak, umowa rezerwacji zniknęła. Jakiekolwiek nawiązanie do ceny jest tylko przy zalogowaniu się przez komórkę, na wersji na PC nie ma w ogóle :) Przestałem się tym przejmować, na każdym froncie (również finansowania i dotacji) same niewiadome. Jak wyjdzie to wyjdzie, a jak nie to szukam spaliniaka.
 

ATnet

Posiadacz elektryka
Pracuje od kilku lat w zagranicznej firmie, ba pracuje poza granicami Polski. Tu nie chodzi o to że to Polska. Numery VIN przydziela Holandia. Dla Tesli jesteśmy młodym rynkiem, oficjalna dystrybucja jest ciut ponad rok dopiero, jeden serwis, do tego ten mobilny chyba też jeden. Nie kupujemy tyle samochodów co Holendrzy czy Niemcy. Do tego nasza biurokracja przeraża. Bo jak nazwać to, że Tesla musi zgłosić że samochód sprzedany jest elektryczny, skoro oni nie robią innych samochodów. Domyślam się, że to dla nich nie do pojęcia. Wrzuć jeszcze do „koszyka” niestabilność przepisów i masz komplet. Nie mamy nawigacji po polsku (dobrze że jest menu), sklep w aplikacji nie działa, ostatnio dołożyli możliwość zakupu boosta. Oczywiście, że w tym przypadku wolą zaopatrzyć większe rynki zbytu, tym bardziej że tam mają większy zarobek. Nie denerwuj się, wcześniej czy później dostaniesz zamówiony samochód. Czy będzie miał nowy procesor lub inne nowości to nie wiadomo. Jak zamawiałeś to tego nie było więc teoretycznie pretensji mieć nie możesz. Ale jak dostaniesz te usprawnienia, to tylko się cieszyć.
Są też plusy tego że jesteśmy rynkiem, jak to nazwałeś Kat.2. Np. „Premium” dostaniesz za darmo na dłużej niż 30 dni, bo Tesla nie podpisała umowy jeszcze z polskim operatorem gsm.
Ale ceny nie są niższe niż gdzie indziej, więc nie rozumiem dlaczego mamy mniej oczekiwać niż inni konsumenci. Jesteśmy 40 mln krajem gdzie wszystko się rozwija. Te same gówniane tłumaczenia słyszałem 15 lat temu jak kupowałem motocykle, ze mam się cieszyć ze mi łaskawie coś sprzedadzą, a serwis i obsługa posprzedażna to nie dla mnie. Dziś motocykle się sprzedają jak wszędzie, mamy rozwiniętą sieć salonów, bo tego wymagali klienci. Jak będziemy się zadowalać nijakością to tak bedą nas traktować im wyżej stawia się poprzeczkę tym poważniej nas będą traktować. Odpuszczenie to frajerstwo...
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Ale ceny nie są niższe niż gdzie indziej, więc nie rozumiem dlaczego mamy mniej oczekiwać niż inni konsumenci. Jesteśmy 40 mln krajem gdzie wszystko się rozwija. Te same gówniane tłumaczenia słyszałem 15 lat temu jak kupowałem motocykle, ze mam się cieszyć ze mi łaskawie coś sprzedadzą, a serwis i obsługa posprzedażna to nie dla mnie. Dziś motocykle się sprzedają jak wszędzie, mamy rozwiniętą sieć salonów, bo tego wymagali klienci. Jak będziemy się zadowalać nijakością to tak bedą nas traktować im wyżej stawia się poprzeczkę tym poważniej nas będą traktować. Odpuszczenie to frajerstwo...
Dla Elona jesteśmy krajem gdzie sprzedaje się X Tesli, jak będziemy krajem gdzie będzie sprzedawało 3X albo 10X to pewnie będzie inaczej. To ile mamy mieszkańcy ma poślednie znaczenie, bo jako naród wolimy 15 letnie Golfy w przeciwieństwie do 5 milionów Norwegów
 

neq

Zadomawiam się
Wydaje mi się, że dynamika wzrostu sprzedaży Tesli w Polsce nie wyjdzie obojętna w żadnym arkuszu i rozwój sieci sprzedaży/serwisu i zmiana statusu beta przedstawicielstwa w Polsce nastąpi szybko.
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Wydaje mi się, że dynamika wzrostu sprzedaży Tesli w Polsce nie wyjdzie obojętna w żadnym arkuszu i rozwój sieci sprzedaży/serwisu i zmiana statusu beta przedstawicielstwa w Polsce nastąpi szybko.
I na to liczę 👍👍
 
Top