Z czego sie przesiadacie do swoich TM3?

krzyss

Pionier e-mobilności
Ja nie neguję powyższego.
Ja się nie zgadzam z "jak ktoś duzo jeździ to Tesla nigdy nie jest dobrym wyborem".
To wbrew pozorom są dwie zupełnie różne tezy :)

Ale to nie jest legalne :)
Pomylka rocznie tyle robi ;)

Ale naprawde nie da sie przynajmniej w Polsce pracowac duzo jezdzac EV po kraju, … jak masz zaliczyc kilku klientow w ciagu dnia to nie ma czasu na ladowanie… i jak jest autostrada to cisniesz te 150km/h licznikowe zeby szybciej byc w domu, a nie 120 zeby prad oszczedzac.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Własnie ogladałem " Gwiazdy Lombardu" i tam padla wypowiedz a propos R 66, dlaczego tak wiele było stacji paliw?? /
A bo kiedys samochody palily duzo i trzeba je było tankowac co 150 km.
Mamy teraz podobną sytuacje z EV, jak w latach przed narodzinami Kina Samochodowego i obowiazkowego pierwszego bzyknięcia na tylnej kanapie auta.
Bedzie rosła ilość ładowarek, a potem zostaną te optymalne, reszta jak na trasie 66 padnie, bo albo zmieni się droga do celu albo nie będzie już ich tak wiele potrzebnych, gdyz zasięgi wzrosną?
 

Norbert

Posiadacz elektryka
Ale 300km dziennie to mozna zrobic bez ladowania prawie, moj kuzyn robi 80k rocznie, jak chcesz go przekonac albo jego szefa zeby pracowal polowe a druga polowe szukal ladowarek i marnowal czas ?
Sorry nie zawsze sie da EV pracowac.
A jesli sie da to czemu mobilny tesli jezdzi dieslem 😜
Ale oni maja S85... :) szybkością ładowania jak nie ma ciepła w baterii, nie zabija, mają czasem dłuższe przeloty i sporo siedzą na ładowarkach, żeby to ogarnąć. W sumie czas mają między wyjazdami...
 

Poldek

Fachowiec
Moje niespełnione marzenie to kierowca karetki, jak już dzieci wygonię z domu (a najmłodsze ma 5lat) to pewnie będę ochotniczo jeździł karetką lub latał gdzieś w Australii za darmo samolotem transportował lekarza do bushu :)
W Australii lekarze sami latają samolotem do pacjentów
 

cooler

Pionier e-mobilności
Top