PPF - docięte/gotowe - folia ochronna na lakier

cooler

Pionier e-mobilności
w mojej wiosce pomalują za 350 :) Za element.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Wykalibrują tez czujniki? .. o ile beda jeszcze dzialaly po malowaniu :)
No bez przesady, każdy lakiernik demontuje czujniki przed lakierowaniem, a ich ponowny montaż nie wymaga żadnej kalibracji.
O ile lakierowanie nie jest jakimś rocket science to już z zakupem nowego zderzaka może być problem. Tesla nie sprzedaje takich rzeczy w swoich serwisach, tak samo jak większość rzeczy karoseryjnych. Stąd też używki „trzymają cenę”
 

krzyss

Pionier e-mobilności
No bez przesady, każdy lakiernik demontuje czujniki przed lakierowaniem, a ich ponowny montaż nie wymaga żadnej kalibracji.
O ile lakierowanie nie jest jakimś rocket science to już z zakupem nowego zderzaka może być problem. Tesla nie sprzedaje takich rzeczy w swoich serwisach, tak samo jak większość rzeczy karoseryjnych. Stąd też używki „trzymają cenę”
Naprawde nie mozna kupic zderzaka w Tesli ? hmmm....
 

solik

Pionier e-mobilności
Jak to gdzie, w szopie, bez faktury, z poprawkami do 3 miesiecy od odbioru :) jak ktos ma zaklad w miescie, wzglednie placi podatki i ma komore to 600-800 zl to minimum
 

cooler

Pionier e-mobilności
Jak to gdzie, w szopie, bez faktury, z poprawkami do 3 miesiecy od odbioru :) jak ktos ma zaklad w miescie, wzglednie placi podatki i ma komore to 600-800 zl to minimum
Pisałem że na wsi pod Wawą. Takie były ceny parę lat temu, teraz i dla Tesli pewnie rzeczywiście wyjdzie drożej, bo musi wziąć margines na brak doświadczenia i możliwość poprawek :) Pewnie jak kolega pisze 600-800.
Dalej daleko do 2500 w firmie o dumnie brzmiącej nazwie "body shop". Jeżeli to w USA to bym się nie zdziwił że tyle wyjdzie, nie zdziwił bym się jeżeli było by dużo więcej. Nie bez powodu trafiają stamtąd samochody z uszkodzonym błotnikiem i drzwiami do wymiany i malowania gdzie jest to total loss.
 
Top