FSD - doświadczenia i informacje

ELuk

Pionier e-mobilności
To jak działa FSD nie ma nic do wyceny giełdowej spółki.
Sama spółka była od lat w zainteresowaniu shortsellerow, którzy przewidywali upadek tego projektu. Niestety dla siebie ponieśli gigantyczne straty.
Okazało się jednak, że Tesla produkuje coraz więcej, i że w szerokim pojęciu elektromobilność to nie jest jakaś efemeryda.
Nadmiar środków na rynkach i entuzjazm tłumu, wyniósł cenę akcji Tesli do wartości wręcz absurdalnych. To rodzi kolejne pomysły na krótką sprzedaż. A żeby uzyskać pewność takich działań czarny PR jest niezbędny.
I tu pojawia się FSD, odpadające dachy itp itd.
Nawet jeżeli są/były z tym problemy, to takie regularne epatowanie beznadziejnością aut Tesli staje się kontrskuteczne - następuje odczulanie na takie info. Do tego przy jednoczesne ciągłych wzrostach wolumenu sprzedaży tym bardziej nie przynosi efektu.
✌️3xTAK dla EV
 

Michal

Moderator
Myślenie w kategoriach spisek świata przeciwko "tesli" jest zabawny, nie lepiej przyznać że soft za 12K $ nie działa i firma robi w jajaco swoich klientów. Nie oni pierwsi i nie ostatni....
Czy wrzuciłbyś film z kwietnia/września w lutym następnego roku twierdząc, że to opisuje obecny stan FSD? Ja na pewno bym tego nie zrobił, bo w między czasie było wiele zmian i jeśli one by nie pomogły, to wrzuciłbym nowy filmik.

Jeszcze raz zaznaczę - nie kupiłem i nie kupiłbym w PL FSD, ale w US już tak i miałbym super zabawę z testowaniem nowości w tym systemie. Nie mogę się też doczekać, aż do autopilota trafi ten sam rdzeń oprogramowania co w nowym FSD.
 

Norbert

Posiadacz elektryka
View attachment 4050
Czy juz dawno zauwazyliscie, ze przy propozycji zmiany pasa ruchu (bez wrzucenia kierunkowskazu) pokazuje obraz z bocznej kamery?
Ja zauważyłem pewną niekonsekwencję działania. Mianowicie, zmiana pasa wymaga uruchomienia kierunkowskazu ;) ale już jak musi zmienić pas aby zjechać gdzieś tam gdzie go niebieska linia prowadzi ;) to już sam sobie włączy kierunkowskaz i w nosie ma konwenanse.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Normalka z samodzielnym kierunkowskazem , bo fsd nawiguje do celu np i aż do końca zjazdu i to robi tylko w nawigacji.
Teraz ładnie zwalnia, kilka miesięcy temu byl horror.
 

Norbert

Posiadacz elektryka
Normalka z samodzielnym kierunkowskazem , bo fsd nawiguje do celu np i aż do końca zjazdu i to robi tylko w nawigacji.
Teraz ładnie zwalnia, kilka miesięcy temu byl horror.
No to i pas jazdy powinna sobie sama zmienić :) skoro robi to aby dotrzeć do zjazdu :)
 

danielm

Pionier e-mobilności
No to i pas jazdy powinna sobie sama zmienić :) skoro robi to aby dotrzeć do zjazdu :)
i zmieniała, ale weszła dyrektywa UN do której tesla musiała się dostosować i teraz sama zmiana pasu to
- właczenie kierunkowskazu który musi swoje odmrugać
- zmiana pasa
- jeśli zmiana pasa nie skończy się w x sekund to powrót na pas z którego się zaczynało bo tak określa to dyrektywa.
oczywiście kierunkowskaz i ruch kierownicą wymuszony na kierowcy.

a tymczasem w usa która nie przyjęła dyrektywy UN, wbijasz lokacje w nawigacji i na autostradzie tylko trzymasz ręke na kierownicy, auto samo podejmuje decyzje o zmianie pasa i to robi. czasami nawet sensownie
 

Norbert

Posiadacz elektryka
a tymczasem w usa która nie przyjęła dyrektywy UN, wbijasz lokacje w nawigacji i na autostradzie tylko trzymasz ręke na kierownicy, auto samo podejmuje decyzje o zmianie pasa i to robi. czasami nawet sensownie
Tak i u mnie się dzieje, jeśli nie dotyczy wyprzedzania...
 
Top