TM3P po 45 tys km - czy jeszcze raz kupilbym Tesle ?

Giacomo

Fachowiec
Niby jest ten martwy obszar widoczny na ekranie ale bez szczególnego uwydatnienia tego faktu.

Brakuje kamery przedniej z widokiem na zderzak ( jest np w Leafie) Czujniki czujnikami ale warto widzieć wysoki krawężnik czy niski słupek.
Bez 360 st wizualizacja miejsca automatycznego parkowania jest enigmatyczna ( raz juz wyladowałem nie tam gdzie potrzeba)
No i nie ma parkowania przodem w automacie ( pryszcz ale uwłacza godności Tesli)
cdn...
Ale te niedociągnięcia czy wady itp to i tak jest tylko czepialstwo i szukanie dziury w całym. na ponad 30 samochodów ten u mnie "wymiata". Tylko pierwszy Maluch na przedpłaty mnie tak cieszył.
Jak najbardziej jazda wymiata :) , ale inni producenci nie spia ;) , zobaczymy ....
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Brak przedniej kamery najbardziej mnie zdziwił, tym bardziej że większość producentów ma coś takiego. Tak jak pisał Bronek, warto widzieć wysoki krawężnik, czy niski słupek.
Jeżeli chodzi o wycieraczki, to nie przeszkadza mi to bardzo. Włącznik jednorazowego przetarcia, czy spryskiwacza jest w tym samym miejscu co w Mercedesie wiec jestem przyzwyczajony. Teraz po jednorazowym przedarcia samoczynnie wyświetla się na ekranie menu wycieraczek, wiec nie trzeba już szukać. Z tego co wiem to czujnik deszczu jest jeszcze BETA wiec raczej pracują jeszcze nad tym.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
U mnie to samo. Bylem z tym w serwisie i powiedzieli, ze problem znany i czeka na rozwiazanie software-owe. Z tego co czytalem na amerykanskich forach, to czeka juz prawie 3 lata...
A czytalem ze czujnik gdzies wyciagali zeby lepiej lapal cieplo czy cos... kurcze nie pamietam gdzie.
 

Giacomo

Fachowiec
Brak przedniej kamery najbardziej mnie zdziwił, tym bardziej że większość producentów ma coś takiego. Tak jak pisał Bronek, warto widzieć wysoki krawężnik, czy niski słupek.
Jeżeli chodzi o wycieraczki, to nie przeszkadza mi to bardzo. Włącznik jednorazowego przetarcia, czy spryskiwacza jest w tym samym miejscu co w Mercedesie wiec jestem przyzwyczajony. Teraz po jednorazowym przedarcia samoczynnie wyświetla się na ekranie menu wycieraczek, wiec nie trzeba już szukać. Z tego co wiem to czujnik deszczu jest jeszcze BETA wiec raczej pracują jeszcze nad tym.
2 lata pracuja nad czujnikiem deszczu ? .... sprzedam tesle , a oni dalej beda pracowac ;)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ponieważ czujnik deszczu w Tesli oparty jest o kamery, to gdy będzie działał Akademia Filmowa przyzna Muskowi Oskara
 
Last edited:

Twari

Zadomawiam się
Fajne podsumowanie :)

Z wad, które mi przeszkadzają:
- brak możliwości sterowania czułością wycieraczek w trybie auto (moim zdaniem za późno się włączają) co chyba dałoby się rozwiązać prostą aktualizacją, a miałem taką opcję nawet w Fordzie Kuga z 2009! :)
- brak kamery 360... boli jak nie powiem co... to jest tak wygodne ustrojstwo, że po 3 latach używania w Infiniti teraz mam problem, żeby się przestawić. Zwłaszcza, że nie ma przedniej kamery, co mogłoby nieco ułatwić parkowanie.

A zalet szkoda wypisywać, bo auto zachwyca zarówno w prowadzeniu, komforcie podróżowania i w wyglądzie :)

PS. Apropos czujnika martwego pola - ostatnio zauważyłem, że gdy na trasie wrzuciłem lewy kierunkowskaz, a na pasie nadjeżdżało auto to na ekranie pojawiła się czerwona linia, auto na czerwono i dźwięk ostrzegawczy. Fajnie to wygląda, ale umówmy się - jak zmieniam pas na lewy to nie patrzę na ekran po prawej stronie :)
 
Top