Statystyki ładowania w aplikacji Tesla

krzyss

Pionier e-mobilności
Nie możliwe. Liczyłeś też opłaty dystrybucyjne? W jakim rejonie takie stawki?
Nie liczymy dystrybucji bo kolega i tak ma EoN na dystrybucji.
24gr z normalna stawka vat bylo by prawie 30gr.
Jak do tego dodasz procentowo oplaty stale, oraz dystrybucje w Wawie to wyjdzie z 40gr i tak cos tanio…
Ja mam EoN jako dostawce i sprzedawce i jak locze z rachu ku wychodzilo okolo 0,52 w nocy i weekendy. Nie liczylem teraz po zmianie vat bo nie dostalem nowego rachunku.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Bronek ja już kiedyś tu podawałem różnicę u mnie. Ładowanie WB Tesli 3fazy 10A.
Tesla podała załadowane 35 kWh, a licznik licznik energii 36 kWh czyli poniżej 3% różnicy. 👍🙂
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Bronek ja już kiedyś tu podawałem różnicę u mnie. Ładowanie WB Tesli 3fazy 10A.
Tesla podała załadowane 35 kWh, a licznik licznik energii 36 kWh czyli poniżej 3% różnicy. 👍🙂
Pomijając warunki takie jak m. In temperatura zew czy wew baterii , zakres procentowy ładowania i moc ładowania, wychodzi na to, że to są niewielkie wartości
W moim przypadku, tak na szybko bo mnie korciło po złożeniu że stawiku.

20% tz 14 kWh i jest róznica mniejsza jak 1 kWh.


Oczywiście sprawdzę też w innych warunkach, ale widzę, ze raczej już nie bedę sobie zawracał tym wiecej d...y
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Po zmianie czasu i godzin stref tanio/drogo, ( w dalszym ciagu musze dodawać 1h) popiepszyło sie liczenie. Bo wstecznie (31dni) liczy jakbym ładowal częściowo drożej. Czyli przestawienie czasu itp zmienia wstecznie dane.
Trzeba sobie przestać zawracac głowe tym działem aplikacji. jedynie co sie chyba sprawdza to ogóla ilośc kWh reszta w naszych rekach, o ile chcemy sobie analizować
 

ciastek

Pionier e-mobilności
Statystyki pojawiły mi się dziś w aplikacji, a zgłoszenie problemu z nimi zniknęło z umówionej wizyty serwisowej. :O
 

Krisou

Zadomawiam się
Statystyki pojawiły mi się dziś w aplikacji, a zgłoszenie problemu z nimi zniknęło z umówionej wizyty serwisowej. :O
Miałem dokładnie tak samo więc pewnie ktoś magicznie coś klika u nich w systemie i się pojawiają. Podejrzewam, że bez zgłoszenia tego jako serwis raczej byśmy się nie doczekali chyba, że w jakieś dużo późniejszej aktualizacji ;)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ad pomiar energii pobranej z 3faz przed moim evse, a tym co podaje Tesla : Strat u mnie NIE MA. Podobnie jak przy krótszym czasie ładowania pełną mocą
Temperatura w garażu ok 10st (evse/wallbox "nieteslowskie" )

Ładowanie od 18% do 90% 3f 16A
W dwóch odcinkach, bo mam ustawione przygotowanie na 8.00. Odpaliłem ręcznie po 22.00, Skończyła automatycznie na ok 80% i potem przd końcem taniego prądu "dobawiła resztę
wskazania to" remis"
Miernik: 52,17 kWh
Tesla: 53 kWh


To wychodzi chyba że mam (miałem tróję z matmy) - ok :74 kWh pojemności baterii? :) w dalszym ciagu??? CUD? Czy w czopku urodzony?

Nie licząc tego co jest "poniżej zera" wskazywanego itp 52,17kWh to 72% pojemności całkowitej

Tesla w 2019r miała ok 78 kWh (w tym użytecznej 74kWh ?), o ile pamiętam?
ałkowita pojemność baterii Tesli Model 3 Long Range zgodnie z danymi zgłoszonymi do Agencji Ochrony Środowiska w 2019 roku wynosiła 78,27 kWh..... (....)
To czyżbym prawie nic nie ubylo użytecznej? Jak liczy? Czy od użytecznej czy całkowitej? Chyba od użytecznej, skoro to warunkuje wskazania zasiegu?

No to to by było nie tak źle.
Gdyż albo nie było degradacji?? - to chyba niemozliwe.
Albo było wiecej pojemności niz ogolnie podawano?
Lub cos źle pokazuje lub źle licze?


Ale z matmy miałem jw, bez ściągania matury bym nie zdał.
 
Last edited:

gim-kg

Pionier e-mobilności
U mnie po zmianie czasu na letni takie numery. Samochód ma ustawione ładowanie od 00:30, a na statystykach pokazuje jakby zaczął się ładować przed północą.
Wcześniej, tak jak widać nie było tego.
3C81A0E9-D84D-4200-BA45-B535093726AC.jpeg
 
Top