Michal

Moderator
Wydaje mi się, że była seria aut z takim problemem i był chyba nawet w US jakiś program przywoławczy w tej sprawie.
Może Twoje auto też jest z tej serii.
 

kARPIU

Fachowiec
Podczas zmiany kół zauważyłem, że obracając tarczą hamulcową koło przednie lewe w "prawo-lewo" wyczuwalny jest luz,wiekszy niz na przedniej prawej tarczy. Czy to taki objaw?
 

Attachments

  • 20220320_151311.mp4
    26,4 MB · Liczba wyświetleń: 0

Gandalf

Pionier e-mobilności
Niestety nie. Definicja "poza szczytem" w sekcji ładowania jest mocno uproszczona, tj. podajesz tylko "Czas końca ładowania poza godz. szczyt."
Więc np. dla Tauronowego G12 wpisujesz tam 6:00 i tyle.
Przy G12W wybierasz "Dni robocze" zamiast "Cały tydzień".
Natomiast niejasne jest jak jest określana początkowa godzina "poza szczytem"
Dla Tesla Wall Connector z 11kW to bez znaczenia, bo do 6:00 i tak zdąży ....


W "zabawkowej" sekcji (czyli liczenia kosztów) można już sobie zdefiniować taryfy godzinowo, ale po pierwsze były problemy ze strefami czasowymi i ich odpowiednim aplikowaniem, a po drugie nie ma wpływu na ładowanie, a jedynie liczenie szacowanie kosztów.
 

cooler

Pionier e-mobilności
O. 2021Q4. Też mi się chyba objawia.
Wygląda to na przeguby, i tak się dziwię że przy takiej mocy nie ukręca ich po kilku kkm. Chociaż w model X przeguby się sypią jak głupie.
Pierwsza zasada napędu na przód - żadnych gwałtownych przyspieszeń przy skręconych mocno kołach się kłania.
 
Top