e-soul pytanie przed zakupem - duży przebieg.

Olecki

Pionier e-mobilności
W zasadzie to nawet w 1,5 roku :). Średnio wychodzi 100k rocznie, tyle to nawet niewielu przedstawicieli handlowych robi :D. Ciekawe ile razy miał wymieniany płyn chłodzący bo właśnie zbliża mu się trzeci interwał a każda wymiana w ASO Kia to około 4k :p.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Jakby to był dostawczy diesel o można powiedzieć że silnik nie gasł a tylko kierowcy się zmieniali:)

Niezły wyczyn ten przebieg
 

befree

Nowy na Forum
obliczaliśmy, że samochód robił 10 tysięcy miesięcznie, 300 km dziennie. Jak patrzyłem na historię podróży z komputera bo często zdarzały się przebiegi po 900 - 1000 km na dzień co by oznaczało, że były dłuższe trasy.
 

JareG

Pionier e-mobilności
To co mnie jakoś irytuje to dzwięk przy przyspieszaniu - na początku takie terkotanie potem taki narastający - można to jakoś wyłączyć ?
Terkotanie..? Hmm.. u mnie nie ma terkotania, jest narastający jakby gwizd..? No i przy 25-30/h cichnie. I można go ręcznie wyłączyć guzikiem..
Czy jest jakiś możliwy test akumulatorów ?
W ASO podczas przeglądu - ja ostatnio sobie zażyczyłem i dostałem kilka kartek A4 wydruku :D
(...) często zdarzały się przebiegi po 900 - 1000 km na dzień co by oznaczało, że były dłuższe trasy.
Czyli było częste ładowanie DC, a to dla baterii gorzej niż zwyczajowe ładowanie AC..

Pozdrawiam
 

Cav

Pionier e-mobilności
Bałbym się.
Przy takich przebiegach auto MUSIAŁO być mocno i często smażone szybkimi ładowarkami, a to zapewne na kondycję baterii nie wpływa pozytywnie.
Wiadomo, że nie jest to Leaf i ma chłodzenie cieczą, więc bateria raczej zarżnięta do końca nie jest.
Ale koniecznie trzeba by sprawdzić czy ma wszystkie przeglądy i 3 wymiany płynu chłodniczego zrobione.
I to nie tylko w książce gwarancyjnej, ale również w ASO, żeby nie okazało się, że książka sfałszowana, albo coś tam.

Gdyby cena nie była rewelacyjna, to poszukałbym innego egzemplarza.
 

befree

Nowy na Forum
Bałbym się.
Przy takich przebiegach auto MUSIAŁO być mocno i często smażone szybkimi ładowarkami, a to zapewne na kondycję baterii nie wpływa pozytywnie.
Wiadomo, że nie jest to Leaf i ma chłodzenie cieczą, więc bateria raczej zarżnięta do końca nie jest.
Ale koniecznie trzeba by sprawdzić czy ma wszystkie przeglądy i 3 wymiany płynu chłodniczego zrobione.
I to nie tylko w książce gwarancyjnej, ale również w ASO, żeby nie okazało się, że książka sfałszowana, albo coś tam.

Gdyby cena nie była rewelacyjna, to poszukałbym innego egzemplarza.
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Powinno się udać to sprawdzić - dam znać.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Zdradzisz cenę?
Bo osobiście nie dałbym więcej niż 100 tys.
Nawet gdy już usuniesz terkotanie i wszystko będzie teoretycznie w porządku.
 

JareG

Pionier e-mobilności
Zdradzisz cenę?
Bo osobiście nie dałbym więcej niż 100 tys.
Ja przy takim przebiegu (i w takim czasie) dałbym połowę nowego.. :)

Pozdrawiam
 
Top