Lupin
Zadomawiam się
Cześć,
odbieram w tym miesiącu TM3LR — a przynajmniej taką mam nadzieję — i będę musiał podłączyć do niej kilka akcesoriów, które wymagają zasilania. Część z nich potrzebuje go tylko, gdy samochód jest włączony, część trochę dłużej*. Potrzebuję więc dwóch źródeł zasilania, stałego oraz połączonego z "zapłonem". Nie spodziewam się ogromnego poboru prądu, raczej wszystko zamknie się w 2A.
Widziałem w Internecie sporo poradników, skąd takie zasilanie wyciągnąć, ale część z nich nie jest już dostępna w nowszych modelach Trójek. Czy macie więc jakieś sprawdzone miejsca, w których można podpiąć się do źródeł zasilania? Dużym plusem będzie, jeśli będą w miarę blisko siebie i nie trzeba będzie demontować połowy samochodu, żeby się do nich dostać
M.
* na stałym źródle zasilania będzie zamontowane urządzenie, które odetnie dopływ prądu, gdy napięcie akumulatora spadnie do określonego poziomu — nie rozładuję go do zera
odbieram w tym miesiącu TM3LR — a przynajmniej taką mam nadzieję — i będę musiał podłączyć do niej kilka akcesoriów, które wymagają zasilania. Część z nich potrzebuje go tylko, gdy samochód jest włączony, część trochę dłużej*. Potrzebuję więc dwóch źródeł zasilania, stałego oraz połączonego z "zapłonem". Nie spodziewam się ogromnego poboru prądu, raczej wszystko zamknie się w 2A.
Widziałem w Internecie sporo poradników, skąd takie zasilanie wyciągnąć, ale część z nich nie jest już dostępna w nowszych modelach Trójek. Czy macie więc jakieś sprawdzone miejsca, w których można podpiąć się do źródeł zasilania? Dużym plusem będzie, jeśli będą w miarę blisko siebie i nie trzeba będzie demontować połowy samochodu, żeby się do nich dostać
M.
* na stałym źródle zasilania będzie zamontowane urządzenie, które odetnie dopływ prądu, gdy napięcie akumulatora spadnie do określonego poziomu — nie rozładuję go do zera