FSD - dla naiwnych

newbe

Posiadacz elektryka
Jakich wyłączeń? Mi się wyłącza tylko gdy "źle" mu zainicjuję zmianę pasa. Bo oczywiście grzecznie szarpię za kierownicę co chwilę. Ale to zbyt mało wnerwiające by nie używać na pustawych drogach.
No mogłem by mniej wyłączać jakby jechałem 50 tam gdzie można 70 lub 70 gdzie można 90, tego nie chciałem. Dlatego policzyłem.
Na dodatek wszystkie zakręty na skrzyżowaniach, gdzie wymagany jest ponadprzeciętny ruch kierownicy (kaganiec UNECE) no i zmiana pasu.
Z ciekawości próbuje oszacować ile mi ruchów zaoszczędzi wydatek na EAP :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Po pierwsze primum - NIE SZARPIĘ i nie ruszam na ogół kierownicą. Nie ma takiej potrzeby, co OZNACZA, że wystrczy ją dotykać, tak gdy sama się ruszy ( a robi to minimalnie) wyczuła opór. Nie ma pośpiechu - OD MIGANIA niebieskiego - do sygnału lub wyłączenia upływa sporo czasu. Wystarczy tylko dotykać palcem lub dłoną/kolanem.
Niestety od kilku uaktualnień lub z innego powodu (???) mam jak wszyscy co m/w 15 sek.( było i co 30 minut-10 minut itd)
To bywa różnie gdyż ściszanie radia czy ustawianie prędkości gałką, też chyba interpretuje za interakcję?
Wyłaczenia są gdy bez kierunkowskazu, przy właczonym asystencie zmieniamy kierunek
A W FSD gdy nawet dodajemy szybkości pedałem i zmieniamy pas bez sygnalizacji i samodzielnie , czyli nie polegajac na jej samodzielnej jeździe - WTEDY SIĘ OBRAZI i wyłaczy wszystko do czasu zatrzymania.

WYŁĄCZENIA są tylko gdy kamery stracą widoczność przez ich np zachlapanie.

PS Przypuszczam, że niektórym sie wyłącza, bo za bardzo szarpią kierownicą? Tesla traktuje to jako manewr

Tu już pokazywane
 

Grethold

Zadomawiam się
FSD Beta w Europie prawdopodobnie w wakacje tego roku. W USA w ciągu 2 tygodni powinna ukazać się FSD beta V9.0.
1619685446177.png
 

danielm

Pionier e-mobilności
FSD w Europie nie będzie się zachowywać po amerykańsku.
Nowy FSD (AKA Rewrite) będzie popełniać mniej błędów, być może będzie dostępny na większej ilości dróg, ale wciąż tak samo będzie ograniczony europejskimi przepisami.
Elon racze właśnie mówi o poluzowaniu przepisów bo tylko to go ogranicza. Wiemy że Tesla lobbuje o poluzowanie europejskich przepisów, jeśli tak się stanie jest szansa że Tesla zacznie zachowywać się po amerykańsku lub w zbliżony sposób
 
Top