Trzaski z tylnego slupka

cooler

Pionier e-mobilności
Wracając do tematu: pozdejmowałem wszystkie plastiki które były w podejrzanych miejscach i to nie to, wygląda rzeczywiście na pracę blach nadwozia :( Próbuje zachęcić serwis do przyjazdu mobilnie, ale coś są niechętni, może temat znany i jest dość poważny?
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Masz wyjątkowo trefny egzemplarz, współczuję. To świadczy o fatalnej kontroli jakości w fabryce i niedopracowaniu procesów produkcyjnych, skoro są takie różnice w poszczególnych egzemplarzach.
No niestety, Freemont nie miało powtarzalności. Na forum z tego co kojarzę, to były dwie albo trzy osoby których egzemplarze były naprawdę źle zrobione. Z MiCami już chyba takich problemów nie ma bo przyjechało ich dużo więcej a o jakichś usterkach cisza.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Wracając do tematu: pozdejmowałem wszystkie plastiki które były w podejrzanych miejscach i to nie to, wygląda rzeczywiście na pracę blach nadwozia :( Próbuje zachęcić serwis do przyjazdu mobilnie, ale coś są niechętni, może temat znany i jest dość poważny?
A moze to z zawieszenia idzie ? amortyzator czy cos ?
 

cooler

Pionier e-mobilności
Udało się mobilny serwis umówić na 13 września. Pojeździmy i pewnie dojdziemy co to jest. Na razie stawiam na jakieś śruby poluzowane (klapa, zawieszenie lub po prostu ekementy budy) lub tylnia szybę. Po złożeniu siedzenia jest wyraznie głośniej, więc coś przy słupku od strony gołych blach.
Dzięki za sugestie, dam znać co to.
 

cooler

Pionier e-mobilności
A jakbyś wziął do diagnosty żeby wytrzepał na trzepaczkach? Można wtedy podejść i nasłuchiwać.
Na trzepaczkach może nie wyjść, to trzeszczy kiedy buda się przekasza, na drobnych wybojach nie ma tego. Ale jest po ujęciu i dodaniu gazu, przejeżdżaniu przez garb oraz długich nierównościach. Im wolniej jadę tym lepiej słychać. Np wjeżdżam jednym kołem na garb - trzask, zjezdzam - chrup i tak cały czas, oszaleć można.
 

domar

Zadomawiam się
W oparciu kanapy na większej części od strony bagażnika jest klapka zasłaniająca mechanizm pasów środkowych (pod materiałem) ona w moim przypadku dzwoniła. Można coś pod nią podłożyć lub nawet przesunąć.
 
Last edited:

cooler

Pionier e-mobilności
Jestem po wizycie serwisu mobilnego, przejechaliśmy się i hałasy potwierdzone, niestety nie dało się dojść skąd to dochodzi konkretnie, mamy podejrzenia że jakieś zgrzewy przy rozpórce pod półką się posypały lub taki siuwax którym są wypełnione szpary przy zgrzewach się odkleiły/wypadły i stąd przy pracy nadwozia trzaski/zgrzytanie blach. Temat do rozwiązania jednak w serwisie stacjonarnym.
To co mnie cieszy to fakt że serwis przejrzał sprawy mocowania zawieszenia, foteli i klapy bagażnika i wykluczył że tam coś się dzieje, więc jest pozytyw z wizyty bo wiem że nic mi nie odpadnie w czasie jazdy.
Będę informował o postępach na bieżąco.
 

cooler

Pionier e-mobilności
W czwartek auto było diagnozowane w serwisie i nie ma dobrych wiadomości: będzie przekazane do body shop, że wstępnej rozmowy wynika że rzeczywiście chyba pusciły zgrzewy tylniej rozpórki pod półką bagażnika i normalnie trzeba by to wyciąć i zgrzac od nowa, ale to się robi w fabryce, oni tego nie potrafią więc pewnie będzie nitowanie.
Czy jesteście mi w stanie powiedzieć czym nitowanie się różni od zgrzewania i jaki będzie to miało wpływ na bezpieczeństwo i solidność konstrukcji? Kupiłem auto głównie ze względu na swietną kontrolę i sztywność konstrukcji oraz bezpieczeństwo, a tu bedę miał sprzęt przysłowiowo wiązany sznurkiem.
Abstrahując od pechowosci mego auta, które jest faktem, warto wspomnieć że już wiem że nie jestem jedynym który ma taki problem, więc pewnie wszyscy jesteście na tą awarie narażeni, gdyż wygląda to na błąd konstrukcyjny a nie wykonania.
Będę informowal o postępach.
PS:
Pecha ciąg dalszy, cp_a009 nie wykryto gniazda zespołu ładowania i wszystkie pochodne (brak ładowania).I tak już drugi raz w ciągu tygodnia. Dzień po wizycie w serwisie. Gdybym był narcyzem pomyślałbym że wszyscy tam po prostu lubią mnie gościć :)
 
Top