Trzaski z tylnego slupka

krzyss

Pionier e-mobilności
W ten sposób niestety sprzedają wszyscy "handlarze". Czemu nie zrobić tego jak należy tzn zażądać od producenta naprawy/wymiany? Zapewne ten sposób zajmie więcej czasu ale będzie miał spokojną głowę że ktoś kto kiedyś kupi to auto nie pozwie byłego właściciela za ukrycie wady.

Ktoś kupi to auto, znajdzie opisywane sytuacje na forum i będzie masa syfu i dymu.
Ale ja przeciez pisze zeby producent to naprawil. Myslicie ze element ktory przenosi bardzo powazne naprezenia w aucie bylby zgrzewany ?

nnnnn

Pionier e-mobilności
Ale ja przeciez pisze zeby producent to naprawil. Myslicie ze element ktory przenosi bardzo powazne naprezenia w aucie bylby zgrzewany ?
Nie znam się na wytrzymałości elementów, natomiast nitowanie trochę przypomina drutowanie w szopie u szwagra o którym powszechnie się słyszy. Ale skoro zrobi to profesjonalny body shop to ok, oni na pewno wiedzą czy to działa czy nie.
Rzuciła mi się w oczy grafika z nowego artykułu o Tesli z dłuższym rozstawem i adnotacja o "rigid body" może nawet trochę za bardzo:D

a jeszcze jeśli ten emelent nie przenosi żadnych naprężeń to od czego się "złamał". Zakładam że kolega cooler nie miał dzwona.
Przecież to właśnie się dzieje - autoryzowany serwis przekazuje sprawę do autoryzowanej blacharni, by ta naprawiła w autoryzowany sposób, czyż nie?
Trochę "smutno/śmieszna" sprawa, sprzedaliśmy Panu auto, ale się połamało, e tam połamało to się znituje i będzie Pan zadowolony:D

Nie odbierajcie mojego komentarza jako ataku na Teslę, wszyscy producenci mają za uszami. Natomiast jestem zdania że nowe auto nie wazne czy intensywnie eksploatowane, jeśli jest na gwarancji to powinno zostać wymienione. Pęknięcie tego elementu jest pęknięciem w mojej opinii poważnym. W przypadku dachowania i uderzenia tyłem trzyma słupki C i całe body. No bo jeśli ta poprzeczka nie ma żadnej roli to Elon na pewno by się jej na pozbył w celu optymalizacji kosztów.