Ubezpieczenie Tesli Model 3 - co trzeba wiedzieć (PZU, Hestia, ...)

North

Zadomawiam się
Hej nie mieliście problemów przy ubezpieczeniu samochodu, że często wymagane są 2 zabezpieczenia auta z regulaminu ubezpieczalni i Tesla 3 posiada de facto tylko alarm kwalifikujący się? Brak immobilizera, GPS co prawda jest obecny, ale często wymagana jest jakaś umowa z automatycznym powiadamianiem policji - przez to w ostatniej chwili wzrosła mi kwota ubezpieczenia z 6k na 7,5k. Akurat wówczas mocno się spieszyłem i już wyraziłem na to zgodę w leasingu, ale zastanawiam się, czy też mieliście takie problemy? Albo może Tesla posiada wymagane zabezpieczenia tylko pod innymi nazwami i jest to bardzo zależne od ubezpieczalni?
 

Lupin

Zadomawiam się
Hej nie mieliście problemów przy ubezpieczeniu samochodu, że często wymagane są 2 zabezpieczenia auta z regulaminu ubezpieczalni i Tesla 3 posiada de facto tylko alarm kwalifikujący się? Brak immobilizera, GPS co prawda jest obecny, ale często wymagana jest jakaś umowa z automatycznym powiadamianiem policji - przez to w ostatniej chwili wzrosła mi kwota ubezpieczenia z 6k na 7,5k. Akurat wówczas mocno się spieszyłem i już wyraziłem na to zgodę w leasingu, ale zastanawiam się, czy też mieliście takie problemy? Albo może Tesla posiada wymagane zabezpieczenia tylko pod innymi nazwami i jest to bardzo zależne od ubezpieczalni?
Ja to przerabiałem z leasingiem/ubezpieczeniem, na który finalnie się nie zdecydowałem. Ogólnie dostałem potwierdzenie "na piśmie" (emailowe) z Ząbek, że immobiliser jest i takie coś było wystarczającym potwierdzeniem dla ubezpieczyciela.

Fragment wiadomości:
Samochód jest wyposażony w alarm fabryczny, immobiliser, tryb wartownika, 8 kamer oraz monitoring GPS. Jeżeli pojazd jest zablokowany, ma włączone położenie postojowe i aktywny tryb wartownika, kamery i czujniki pozostają̨ włączone i gotowe do zarejestrowania wszelkiej podejrzanej aktywności
 

Michal

Moderator
Hej nie mieliście problemów przy ubezpieczeniu samochodu, że często wymagane są 2 zabezpieczenia auta z regulaminu ubezpieczalni i Tesla 3 posiada de facto tylko alarm kwalifikujący się? Brak immobilizera, GPS co prawda jest obecny, ale często wymagana jest jakaś umowa z automatycznym powiadamianiem policji - przez to w ostatniej chwili wzrosła mi kwota ubezpieczenia z 6k na 7,5k. Akurat wówczas mocno się spieszyłem i już wyraziłem na to zgodę w leasingu, ale zastanawiam się, czy też mieliście takie problemy? Albo może Tesla posiada wymagane zabezpieczenia tylko pod innymi nazwami i jest to bardzo zależne od ubezpieczalni?
Leasingi oszukują na ubezpieczeniach i nie warto brać u nich żadnej opcji. Kombinują, bo to jest jedna z form zarobku dla nich, więc będą Cię naciągać wszelkimi możliwymi sposobami.
 
Last edited:

North

Zadomawiam się
Dostałem podobne zaświadczenie z Ząbek z listą zabezpieczeń, ale właśnie bez informacji o immobiliserze. Eh, no trudno, przez pośpiech z odbiorem pod końcem Q3 już niestety zaakceptowałem droższą wycenę, ale mam nauczkę na przyszłość:)
 

rawier

Posiadacz elektryka
Dostałem podobne zaświadczenie z Ząbek z listą zabezpieczeń, ale właśnie bez informacji o immobiliserze. Eh, no trudno, przez pośpiech z odbiorem pod końcem Q3 już niestety zaakceptowałem droższą wycenę, ale mam nauczkę na przyszłość:)
Coś na wzór immobilizera istnieje - przecież jak użyjesz karty która nie jest dodana do samochodu to nic nie zrobisz. Dodatkowo jest jeszcze opcja ustawienia PIN'u do jazdy, który też jest przecież zabezpieczeniem.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Dostałem wycenę T3 LR 2019r na 179178 zł. Ponoć nie mają Trójki w specyfikacji? Jakoś w to nie mogę uwierzyć
Cena AC 8795 zł
Ma szukać dalej...

Pomijam dodatki boost, elektryfikacjię bagażników i Łącznosc Premium za free itd, to z 25000 -+
Mam już kupca za 210, ale nie mogę teraz, więc oddam na wiosnę pewnie za 200 ?
 
Last edited:

JareG

Pionier e-mobilności
Mam już kupca za 210, ale nie mogę teraz, więc oddam na wiosnę pewnie za 200 ?
IMO dostaniesz nie mniej niż teraz.

Pozdrawiam
 

Bronek

Pionier e-mobilności
2 x więcej za tak samą wartość w tej samej firmie z tym samym brokerem.
Jedyna różnica to nowy "papierowy" właściciel Syn. I tu może być też dodatkowy powód 100% wzrostu. stawki?
AD sprzedaż, to muszę poczekać, bo X to???, i dopiero w kwietniu /maju 2023r nie zapłacimy podatku.
Potecjalny obecny kupiec raczej nie poczeka, kupi hybrydę a reszta ludzi, co by wzięli na obecnych papierach na "słowo honoru" za pół ceny itp itd.... boi się elektryków lub jeszcze "nie dorosła do decyzji" i są na np. etapie pikowanej skóry i LPG do V8. Itd...
 
Top