Ulepszony autopilot za €3800,-

Giacomo

Fachowiec
Mnie wystarczy autostrada / droga ekspresowa. Miasto ogarnę sam. Ale nie cierpię długich podróży, męczy mnie to po prostu. Do tego z tyłu "daleko jeszcze?" z częstotliwością większą, niż komunikaty AP o trzymaniu kierownicy ;) Jeśli się doczekam, że samochód nas dowiezie od zjazdu do zjazdu, to będę szczęśliwy.
My juz czekamy -Ja , Bronek , Daniel - za pare m-cy bedzie 2 lata - i juz tak po trochu to "mi to konkordat" jak w tym dowcipie .... chyba sie nie doczekam , predzej zmienie Tesle na nastepnego elektryka :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja to juz mam prawie.... Brakuje mi samodzielnego wyprzedzania. Bywa, ze na 40 minut jazdy jest tylko jedno dotkniecie lub dwa kierownicy.
Miałem samodzielne wyprzedzanie ( cud czy błąd? ) i z doświadczenia wiem iż na trasie miodzio.
Miasta tez nie potrzebuje oprócz jazdy w korku.
 

Giacomo

Fachowiec
Ja to juz mam prawie.... Brakuje mi samodzielnego wyprzedzania. Bywa, ze na 40 minut jazdy jest tylko jedno dotkniecie lub dwa kierownicy.
Miałem samodzielne wyprzedzanie ( cud czy błąd? ) i z doświadczenia wiem iż na trasie miodzio.
Miasta tez nie potrzebuje oprócz jazdy w korku.
No , Ty jedyny masz z Muskiem uklady :) , zobaczymy co wymysla poza miastem
 

danielm

Pionier e-mobilności
A ja jestem wkurzony, bo zapłaciłem za FSD 40k zł, a teraz za pół ceny mogłem mieć praktycznie to samo w EAP. 20k zł do piachu. Oczywiście blokującymi są unijni biurokraci - może też do piachu? ;) Jedyna nadzieja, że Musk ubił z Niemcami jakąś umowę w ramach budowy fabryki, bo przebąkują o liberalizacji prawa ws. autonomii, za Niemcami już cała UE pójdzie.
to wyobraź sobie że ja zapłaciłem za FSD... a mam komputer 2,5 zamiast 3.0 więc brak wizualizacji, brak znaków stopu, brak świateł, brak czytania prędkości. a teraz jak widzę EAP który ma wszystko to co ja mam w FSD...
 

krzyss

Pionier e-mobilności
to wyobraź sobie że ja zapłaciłem za FSD... a mam komputer 2,5 zamiast 3.0 więc brak wizualizacji, brak znaków stopu, brak świateł, brak czytania prędkości. a teraz jak widzę EAP który ma wszystko to co ja mam w FSD...
Ile czasu juz czekasz na wymiane ?
 

Giacomo

Fachowiec
to wyobraź sobie że ja zapłaciłem za FSD... a mam komputer 2,5 zamiast 3.0 więc brak wizualizacji, brak znaków stopu, brak świateł, brak czytania prędkości. a teraz jak widzę EAP który ma wszystko to co ja mam w FSD...
Daniel , i co z tego , ze EAP ma wszystko ? ....
 

Bronek

Pionier e-mobilności
To sie zaczyna robić podobnie jak w telefoni GSM. Nowi mają promacje zniżki i zachęty . Starych mają w du.. ie, z nich wyciśnięto co trzeba i idziemy dalej po więcej
 

Khar

Posiadacz elektryka
E tam, w Tesli i tak jest o wiele lepiej, niż w tradycyjnych. W tradycyjnym jak już coś było, to koniec. Za nawigację zapłacone 5000, a potem do serwisu trzeba jeździć, żeby aktualne mapy wgrali i oczywiście płacić co roku. W Tesli masz przecież aktualizacje gratis na wiele lat. Więc jakoś dbają. Co do FSD - mam nadzieję, że przy odsprzedaży to będzie już coś warte, więc Ty akurat możesz na tym wręcz zarobić?
 

danielm

Pionier e-mobilności
E tam, w Tesli i tak jest o wiele lepiej, niż w tradycyjnych. W tradycyjnym jak już coś było, to koniec. Za nawigację zapłacone 5000, a potem do serwisu trzeba jeździć, żeby aktualne mapy wgrali i oczywiście płacić co roku. W Tesli masz przecież aktualizacje gratis na wiele lat. Więc jakoś dbają. Co do FSD - mam nadzieję, że przy odsprzedaży to będzie już coś warte, więc Ty akurat możesz na tym wręcz zarobić?
nie wiem czy wiesz... Tesla ma swój własny rynek wtórny w krajach zachodu. kupując teslę możesz swoje obecne auto im sprzedać. no i mozesz im oddać swoją teslę do wyceny jako wkład własny do nowej. problem w tym że oni do wartości auta nie wliczają FSD, co jest absolutnym skandalem. Żeby było zabawniej to nie jest to wliczane do ubezpieczenia auta (w polsce o tym chyba nie wiedzą jeszcze)
 
Top