Opony całoroczne a wrażenia z jazdy - dużo gorzej?

zibizz1

Pionier e-mobilności
Jest ok, sama tesla nie pozwala im się ślizgać za bardzo. Do miasta (nie w górach) polecam :D
Jeśli chodzi o jazde i przyspieszanie to nawet na letnich daje rade porównywalnie lub lepiej niz auto z przednim napedem na zimówkach. Natomiast hamowanie tragedia. Auto zsuwa mi sie samo z podjazdu:), juz nie moge sie doczekac moich zimówek.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Jeśli chodzi o jazde i przyspieszanie to nawet na letnich daje rade porównywalnie lub lepiej niz auto z przednim napedem na zimówkach. Natomiast hamowanie tragedia. Auto zsuwa mi sie samo z podjazdu:), juz nie moge sie doczekac moich zimówek.
Spoko na zimowkach tez tak jest… masa robi swoje…
 

solik

Pionier e-mobilności
Jak się wam jeździ na tych Pirelli po ostatnich opadach ?
Ja bylem w niedziele w Zakopanym po 17:00 wiec ten kto byl to wie co tam sie dzialo i jechalem normalnie tylko na trybie chill :) wersja RWD

Ale kolejny elektryk bedzie z napedem na wszystkie kola jesli bozia da :)

Ogolnie SR+ ciezko wyprowadzic z rownowagi np przy skrecie 90" zeby jakos dupa zarzucil niebezpiecznie i poza kontrola. No ja nie umiem. KIA Stinger miala naped na wszystkie kola a czesto przy mocniejszym skrecie 90* chciala wyleciec na drugi pas.
 

Darek1

Posiadacz elektryka
Ogolnie SR+ ciezko wyprowadzic z rownowagi np przy skrecie 90" zeby jakos dupa zarzucil niebezpiecznie i poza kontrola. No ja nie umiem. KIA Stinger miala naped na wszystkie kola a czesto przy mocniejszym skrecie 90* chciala wyleciec na drugi pas.
Włącz tryb jazdy po śliskim
Aby umożliwić buksowanie kół, wybierz opcję Sterowanie > Pedały i układ kierowniczy > Slip Start.
Pomaga :) Chociaż bez szału
 

UseYbrain

Posiadacz elektryka
doszły :)
 

Attachments

  • IMG_7892.jpeg
    IMG_7892.jpeg
    1,8 MB · Liczba wyświetleń: 77

Darek1

Posiadacz elektryka
Dla chcącego nic trudnego :)
Ale tak, masz rację, komputer w TM3 stara się jak może, żeby utrzymać samochód w ryzach
 
Top