TM3 LR po weekendzie na mrozie rano w poniedziałek również praktycznie zerowa rekuperacja. Zatem do pewnego stopnia wspólne wrażenia dla LFP i LiONDla uściślenia wcześniejszego posta z moimi spostrzeżeniami. Dotyczą temperatur pomiędzy -5 a -14. Samochód stał na zewnątrz i w pracy też stał na zewnątrz przez min. 6-8godz., także zdążył się przemrozić. Samochód jak w stopce RWD z bateriami LFP. W ogóle uważam, że w temacie rekuperacji powinno się osobno pisać wątki o bateriach LFP i jonowych, bo to są jednak inne doświadczenia
nie jesteś samHej czy wszyscy już dostali aktualizację świąteczną? Czekam i czekam i nic![]()
A byłeś grzeczny ?Hej czy wszyscy już dostali aktualizację świąteczną? Czekam i czekam i nic![]()
NCA to Panasonic, NMC to LGWszystkie te chemie baterii to obecnie Li-ion
Ps. ja też nie dostałem jeszcze aktualizacji
- LFP - lit (Li), żelazo (Fe) i fosfor (P) (produkcja CATL/LG)
- NCA - nikiel (Ni), kobalt (Co), aluminium (Al) (produkcja LG)
- NMC - nikiel (NI), mangan (Mn) i kobalt (Co) (produkcja Panasonnic)
![]()
Racja poprawiłem, ale nadal całość jest Li-ionNCA to Panasonic, NMC to LG
a testowałeś, czy będzie podgrzewać aku na dotarcie na GW czy Ionity czy nie było okazji?Dzisiaj zobaczyła ciężarek na kierownicy, ale nie obraziła się i nie wyłączyła AP 😀 Wystarczył mały ruch kierownicą i jazda dalej. Na mapie pokazuje nie tylko stacje Greenwaya ale też Ionity.
Jak kibluje nadal na 2022.40.300.1. Sprawdza codziennie i pisze ze aktualnaHej czy wszyscy już dostali aktualizację świąteczną? Czekam i czekam i nic![]()