galux20

Zadomawiam się
Przepraszam kłamałem z tym 4.4 .
Było 4.2 trasa Sarajewo kujawy
 

Attachments

  • IMG-20220820-WA0001.jpg
    IMG-20220820-WA0001.jpg
    188,6 KB · Liczba wyświetleń: 31

nabrU

Moderator
Trasa sierpień
Wenecja Kujawy.
Wyjazd z hotelu z Wenecji sobota 9 rano .
4,2 to odcinek Wenecja wieden.

Brawo Ty, moge spróbować i ja? ;) i czy dostanę lizaka?

P.S. Nawet jechałem szybciej od Ciebie ;) Jak to możliwe w EV :unsure:


IMG-20220423-202914.jpg


Na takiej trasie trudno o zero zł z własnych paneli

Dla chcącego nic trudnego: hint -> Bonnet i referale Kolegów z forum i Ionity 350kW za free. Chcesz skriny z Bonneta?
 
Last edited:
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Kiedyś uwierzyłem wskazaniom w clio żony i się cieszyłem, jak mało zużywa paliwa. Komputer pokładowy pokazywał 4,6l/100km. Potem kilka razy zatankowałem do pełna, zresetowałem licznik i policzyłem z dystrybutora i licznika, a nie komputera pokładowego. Z teoretycznych 4,6 zrobiło się rzeczywste 5,2.
w tym kontekście czy ktoś policzył dokładnie zużycie w id.3 ? bo może być kolejna afera tym razem electrogate ;)
 

galux20

Zadomawiam się
Akurat takie trasy bardzo ułatwiają sprawdzenie wiarygodności.
Danych
Nie ma większej odchyłki niż 0,1
Faktycznie musiałeś mnie wyprzedzać na trasie.
Wjeżdżaliśmy na starówkę Wiedeń, kolacja w olomuncu

Id3 przy nasz stylu zawsze się kręcił w okolicach 18 kwh
 
Last edited:

vwir

Pionier e-mobilności
w tym kontekście czy ktoś policzył dokładnie zużycie w id.3 ? bo może być kolejna afera tym razem electrogate ;)
Niejednokrotnie. W co drugi wątku wspominamy o tym, że należy doliczyć straty ładowania, szczególnie gdy ktoś ładuje z AC z małą mocą.
 

Piter

Posiadacz elektryka
Ja też pozbyłem się wszystkich ICE i nawet jak ceny energii rosną to nadal „opłaca” mi się przejeżdżać koło stacji gdzie kiedyś tankowałem bak za blisko 600 zł i miałem smród od ropy przez cały dzień. Miałem np Mustanga GT, w którym podczas jednego weekendu na torze potrafiłem zużyć opony więc teraz „opłaca” mi się kupić przeDROGIE opony specjalne dla elektryka i zużyć pewnie po 2 latach. I nawet jak cena 1kWh będzie po 5 zł to nadal będzie mi się „opłacać” jeździć prawym pasem na autostradzie za Tirem i oglądać tych kozaków gnających lewym pasem na zderzaku 180km/h i piszących o ich niskim zużyciu 4,5l śmierdzącej ropy, którzy bohatersko pokonują trasę 1.000km bez wysiadania z auta.
 

nabrU

Moderator
w tym kontekście czy ktoś policzył dokładnie zużycie w id.3 ? bo może być kolejna afera tym razem electrogate ;)
Proszę bardzo, z Excela żmudnie wklepywane dane przez pierwszy rok ze wszystkich ładowań (potem mi się odechciało) więc nie z kompa, ze stratami ładowania i w ogóle, więc chyba nie ma się czego czepić, prawda? Poniższe bez PV o_O i nawet przez pierwsze 4 miesiące bez EVSE w domu :eek:

1Year.jpg
 
Last edited:

vwir

Pionier e-mobilności
Akurat takie trasy bardzo ułatwiają sprawdzenie wiarygodności.
Danych
Nie ma większej odchyłki niż 0,1
Faktycznie musiałeś mnie wyprzedzać na trasie.
Wjeżdżaliśmy na starówkę Wiedeń, kolacja w olomuncu
No coś z tymi danymi jest nie tak...
Na autostradach typu Austria
To wiadomo 135 kmh Włochy to jak miejscowi , czyli 150.
Niemcy nocą to 160
Polska 150.
Czechy Słowacja do 140
A średnia wychodzi 93km/h? Tak samo zapewne wychodzi z tą rozbieżnością o 0,1 ;)
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Proszę bardzo, z Excela żmudnie wklepywane dane przez pierwszy rok ze wszystkich ładowań (potem mi się odechciało) więc nie z kompa, ze stratami ładowania i w ogóle, więc chyba nie ma się czego czepić, prawda?

1Year.jpg
no i świetnie bo takie dane są bardziej przekonujące niż opowieści dziwnej treści. dzięki za konkrety.
 
Top