Serwis Warszawa

mgapinski

Posiadacz elektryka
Nie w tej firmie :). Zależy im, sami się do mnie odezwali czy nie chciałbym złożyć CV (na to stanowisko jest akurat całkowity wakat czyli nie mają w tej chwili nikogo). Po wysłaniu CV rozmowa z ich HRem odbyła się już 2,5 miesiąca później. Dodam tylko że zaoferowana podstawa była taka sama jak na kasie w Lidlu, tylko że w Lidlu można dostać jakąś premię i zniżkę pracowniczą a tutaj goła podstawa + jakiś drobny bonus w akcjach Tesli wypłacany w ratach przez kilka lat.
No to kalifornijskie HRy są lepsze 🤣
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Nie rozumiem tej firmy....
Ja w sumie też... Co najlepsze to nie mam pojęcia jak oni wyliczyli sobie akurat takie wynagrodzenie. Nie dość że mówimy o Warszawie gdzie już ponad rok temu średnie wynagrodzenie przekroczyło 8k brutto (a od tego czasu doszło jakieś 20% inflacji, realnie jeszcze więcej) to jeszcze ich propozycja mocno odbiega od podobnych ofert u konkurencji, zarówno pod względem finansów jak i benefitów (np. prawie wszyscy oferują preferencyjne leasingi aut własnej marki a Tesla rabat na wybrane gadżety z ich sklepiku).
Samo stanowisko też nie jest dla każdego bo patrząc po zakresie obowiązków poszukiwany jest murarz-tynkarz-akrobata, lista oczekiwań od kandydata jest długa a wynagrodzenie... Sam charakter pracy nawet by mi odpowiadał ale musieliby zaproponować sporo więcej.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Ja pisałem, że ogólnie ich nie rozumiem, nie tylko w tej kwestii.
Wszystko stoi na głowie i jest zrobione dokładnie odwrotnie do tego jak to być powinno.
Od zatrudniania, poprzez proces sprzedaży i obsługi samochodów, jak również kwestie prawne własności do jego wyposażenia np.
Nie wyobrażam sobie zakupu za 200+ tys, auta o nieznanym wyposażeniu ( i też mocy, baterii), do tego takim, które można stracić po zakupie.

Nie wiem, może liczą na zapaleńców, którzy coś dla nich zrobią lub kupią dla idei, ale do mnie to w ogóle nie przemawia.
Ciekawe jak długo wyższa (już tylko nieco wyższa) efektywność samego produktu będzie w stanie zrekompensować ludziom takie traktowanie.
 

Pabloss

Posiadacz elektryka
Ja pisałem, że ogólnie ich nie rozumiem, nie tylko w tej kwestii.
Wszystko stoi na głowie i jest zrobione dokładnie odwrotnie do tego jak to być powinno.
Od zatrudniania, poprzez proces sprzedaży i obsługi samochodów, jak również kwestie prawne własności do jego wyposażenia np.
Nie wyobrażam sobie zakupu za 200+ tys, auta o nieznanym wyposażeniu ( i też mocy, baterii), do tego takim, które można stracić po zakupie.

Nie wiem, może liczą na zapaleńców, którzy coś dla nich zrobią lub kupią dla idei, ale do mnie to w ogóle nie przemawia.
Ciekawe jak długo wyższa (już tylko nieco wyższa) efektywność samego produktu będzie w stanie zrekompensować ludziom takie traktowanie.
No ale czego nie wiesz ? to że nie wszystkie informacje są na stronie tesli to nie jest nic dziwnego. Wielu producentów nie o wszystkim informuje na stronach. Poza tym czy przeciętnego użytkownika obchodzi jak jest bateria ? raczej potrzebuje informacji o zasięgu i już.
jak szukasz szczegółowych informacji technicznych to sprawdź tu: https://ev-database.org/car/1555/Tesla-Model-3
Oczywiście (moje zdanie) jak pisze w innych markach to wnerwiam sie bo wymieniają zagłówki, 3 światło stopu, itd. takie rzeczy że jeszcze brakuje wymienienia kierownicy. Strasznie mnie to wkurza. A jak jest u Tesli odwrotnie. Przyznaję że kilku informacji brakuje, ale tragedii niem.
 

Cav

Pionier e-mobilności
No ale czego nie wiesz ?
Nie chodzi o to co wiem, tylko o to co jest na zamówieniu.
Ma być każdy szczegół samochodu, którym akurat mogę być zainteresowany.

Żeby nie było tak, że np. zamawiam auto z radarami, a odbieram bez nich i nie mogę nic z tym zrobić, bo na zamówieniu tego nie było.

Zobacz sam, ilu ludzi, którzy już zamówili ostatnio model RWD, pyta na forum jak on jest wyposażony.
Dla mnie to jakiś absurd, nie lubię loterii...

to że nie wszystkie informacje są na stronie tesli to nie jest nic dziwnego. Wielu producentów nie o wszystkim informuje na stronach. Poza tym czy przeciętnego użytkownika obchodzi jak jest bateria ? raczej potrzebuje informacji o zasięgu i już.
Nie bzdurz.
Zasięg zimą będzie inny niż latem, jesteś przekonany że Tesla informuje o tym zimowym?
Bo ja jestem przekonany że nie.
Więc na podstawie wielkości baterii jestem w stanie oszacować zasięg w każdych warunkach.

I dzięki temu mam szansę wiedzieć, czy zimą dojadę z chaty na działkę nad morze bez ładowania czy nie.
 
Top