Z czego sie przesiadacie do swoich TM3?

krzyss

Pionier e-mobilności
Używam to co mi wygodne, na iPad 2019 działa bez zarzutów. Co do oceny czy jestem zafiksowany to chyba nie masz certyfikatu psychoterapeuty żeby fachowo ocenić? Ja jestem lekarzem ale nie wystawiam tu na forum diagnozy.
Jakbym miałem objechać 100 klientów w 3 miesięcy to Tesla zdecydowanie odpadła by jako mój główny samochód.
Nie mam certyfikatu. Ale czesto tego ABTR reklamujesz, masz tam jakis profit ? A jeszcze po Polsku slabo rozumiesz. Nic nie pisalem o tym ze w 3 miesiace objeżdżam 100klientow… nie wiem skad to sobie domowiłeś.

newbe

Posiadacz elektryka
Nie mam certyfikatu. Ale czesto tego ABTR reklamujesz, masz tam jakis profit ? A jeszcze po Polsku slabo rozumiesz. Nic nie pisalem o tym ze w 3 miesiace objeżdżam 100klientow… nie wiem skad to sobie domowiłeś.
1. Nie mam żadnego profitu z ABRP. Po prostu go używam. Kolejne coś gdzie Tesla mogła zrobić, ale inni zrobili lepiej. Nie znam innego również użytecznego serwisu, nie trzeba nic kupować żeby go używać w odróżnieniu od np. ScanMyTesla.
2. Po Polsku nie mam prawa rozumieć na 100% bo jestem obcokrajowcem, mam jakieś tam korzenie ale nikt w rodzinie po Polsku nie mówił. Ale faktycznie to już poniosła mi fantazja bo nie było określono terminu i liczba klientów raczej służyła do określenia że płanowanie trasy do każdego z klientów oraz pomysły o destination charging to przerost formy nad treścią i tu się zgodziłem że nie brałbym żadną Teslę w jakości głównego samochodu mając takie potrzeby.

newbe

Posiadacz elektryka
Jak Ci księgowość ogarnia kilometrówkę na elektryka??
Więcej niż rok nie byłem w delegacji od początku pandemii, także nie wiem. Kilometrówka nie była przywiązana do modelu samochodu, ale wpisywało się dane pojazdu, czyli: producent, model, pojemność silnika (mniej lub więcej 1000 cm3). Nie wiem czy nie dodadzą elektryków :)

krzyss

Pionier e-mobilności
Jak Ci księgowość ogarnia kilometrówkę na elektryka??