ducarider

Posiadacz elektryka
W DE sprzedaż na salon to około 2000 aut w 2022 roku, a u nas 1000. W poprzednich latach też były 2x różnice... Dlaczego w DE da się dodzwonić do salonu, a w PL nie? Nikt chyba nie wie. Przychodzi mi do głowy jeszcze Polska mentalność i to, że tam każda z tych 2000 osób nie dzwoni co tydzień po 5 razy :p
Ale to, że się dodzwonisz to nic nie da tak samo u nas jak i w DE. Dopóki nie masz VIN to nikt nic nie wie. Dlatego sprytnie to ubrali w opłatę rezerwacyjna.
 

Piotr Paweł

Zadomawiam się
Ja się chyba wybiorę do tych Ząbek w sobotę aby podbić statystyki odwiedzin! Ani razu nie dzwoniłem, raz byłem pooglądać i potwierdzić zamówienie drugi raz odebrać auto. Wszystko miałem ustalone na e-mail lub aplikacji lub telefonicznie (2 połączenia od Tesli). Nie potrzebowałem codziennych pogawędek z infolinią.
 

Piti

Zadomawiam się
Ja się chyba wybiorę do tych Ząbek w sobotę aby podbić statystyki odwiedzin! Ani razu nie dzwoniłem, raz byłem pooglądać i potwierdzić zamówienie drugi raz odebrać auto. Wszystko miałem ustalone na e-mail lub aplikacji lub telefonicznie (2 połączenia od Tesli). Nie potrzebowałem codziennych pogawędek z infolinią.
Jakbyś był ze Szczecina lub Jeleniej Góry, tez byś wybrał się do tych Ząbek ?
 

Paweł@

Zadomawiam się
BTW - w invetory Tesli pojawiła się jedna sztuka TMY LR niebieska z białym środkiem za 272.690 PLN, białej z rana TMY Performance już nie ma
 

ypl

Pionier e-mobilności
BTW - w invetory Tesli pojawiła się jedna sztuka TMY LR niebieska z białym środkiem za 272.690 PLN, białej z rana TMY Performance już nie ma
Czyli cały czas coś przyjeżdża tak jak mi powiedzieli w poniedziałek jak byłem, tylko pewnie tutaj na forum jest 10 albo nawet 5 procent tych co zamówili samochody w Q1.
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Ja się chyba wybiorę do tych Ząbek w sobotę aby podbić statystyki odwiedzin! Ani razu nie dzwoniłem, raz byłem pooglądać i potwierdzić zamówienie drugi raz odebrać auto. Wszystko miałem ustalone na e-mail lub aplikacji lub telefonicznie (2 połączenia od Tesli). Nie potrzebowałem codziennych pogawędek z infolinią.
Byłeś bezproblemowym przypadkiem. Ale inni napotykają trudności - np. dostają wiadomości ponaglające do zapłaty, a tymczasem ich leasing nie może się z Teslą skontaktować. Albo dokumenty nie są wysyłane na czas. Albo coś się nie zgadza w papierach i nie ma z kim o tym porozmawiać.

Możliwe też, że przydałby się w Tesli jakiś solidny tutorial jak wygląda i działa ich system sprzedaży, wtedy byłoby mniej pytań/maili/telefonów?
 

SylB

Fachowiec
Byłeś bezproblemowym przypadkiem. Ale inni napotykają trudności - np. dostają wiadomości ponaglające do zapłaty, a tymczasem ich leasing nie może się z Teslą skontaktować. Albo dokumenty nie są wysyłane na czas. Albo coś się nie zgadza w papierach i nie ma z kim o tym porozmawiać.

Możliwe też, że przydałby się w Tesli jakiś solidny tutorial jak wygląda i działa ich system sprzedaży, wtedy byłoby mniej pytań/maili/telefonów?
To, na pewno. Ale przydała by się osobna osoba do kontaktu z firmami leasingowymi.
Dodam od siebie, że też ani razu do niech nie dzwoniłem ani nie wysłałem maila.
Za to mocno, denerwuje mnie te ich (co dzienne) ponaglania. Szczególnie, że sami zawalają z szybkością wysyłania dokumentów do rejestracji.
Odnoszę wrażenie, że ich praca przypomina mi kawał o robotniku , który goni po budowanie z pustymi taczkami bo nie ma czasu załadować.
A tak, naprawdę wystarczyło by wynająć dodatkowy plac.
Co, do wydajności salonów w DE, to tam mentalność ludzi jest zgoła inna niż w Polsce i może dal tego idzie to u nich płynniej.
Będąc na wakacjach, proszę przyglądną się jak wygląda rejestracja w hotelu, wycieczki z Niemiec a jak z Polski i będziecie mieć odpowiedź.
 

Piti

Zadomawiam się
To, na pewno. Ale przydała by się osobna osoba do kontaktu z firmami leasingowymi.
Dodam od siebie, że też ani razu do niech nie dzwoniłem ani nie wysłałem maila.
Za to mocno, denerwuje mnie te ich (co dzienne) ponaglania. Szczególnie, że sami zawalają z szybkością wysyłania dokumentów do rejestracji.
Odnoszę wrażenie, że ich praca przypomina mi kawał o robotniku , który goni po budowanie z pustymi taczkami bo nie ma czasu załadować.
A tak, naprawdę wystarczyło by wynająć dodatkowy plac.
Co, do wydajności salonów w DE, to tam mentalność ludzi jest zgoła inna niż w Polsce i może dal tego idzie to u nich płynniej.
Będąc na wakacjach, proszę przyglądną się jak wygląda rejestracja w hotelu, wycieczki z Niemiec a jak z Polski i będziecie mieć odpowiedź.
Ciężko się to cuś czyta, nie byłeś w podstawówce na lekcjach z interpunkcji ?
Chopie!!!
 

Chris

Posiadacz elektryka
To, na pewno. Ale przydała by się osobna osoba do kontaktu z firmami leasingowymi.
Dodam od siebie, że też ani razu do niech nie dzwoniłem ani nie wysłałem maila.
Za to mocno, denerwuje mnie te ich (co dzienne) ponaglania. Szczególnie, że sami zawalają z szybkością wysyłania dokumentów do rejestracji.
Odnoszę wrażenie, że ich praca przypomina mi kawał o robotniku , który goni po budowanie z pustymi taczkami bo nie ma czasu załadować.
A tak, naprawdę wystarczyło by wynająć dodatkowy plac.
Co, do wydajności salonów w DE, to tam mentalność ludzi jest zgoła inna niż w Polsce i może dal tego idzie to u nich płynniej.
Będąc na wakacjach, proszę przyglądną się jak wygląda rejestracja w hotelu, wycieczki z Niemiec a jak z Polski i będziecie mieć odpowiedź.
mentalność "karna" ;)..., BTW nie lubię jak mi ktoś wyjeżdża z samobiczowaniem Polaków i pieje zachwytem nad "mentalnością" innych (znaczy lepszych) narodów. Januszy i Grażyny na wakacjach znajdziesz wszędzie i z całego świata w takiej okazałości, że można się zdziwić skąd pochodzą...
 

kristof46

Fachowiec
BTW - w invetory Tesli pojawiła się jedna sztuka TMY LR niebieska z białym środkiem za 272.690 PLN, białej z rana TMY Performance już nie ma
Jak to jest z tymi autami dostępnymi od ręki? Kiedyś było kup teraz. W chwili obecnej i tak przenosi na stronę z konfiguratorem. Zatem da się kupić takie auto czy to jest juz przypisane??
 
Top