ELuk

Pionier e-mobilności
Zgadzam się z przedmówcami ale.....
Jak zamawiasz samochód za 265000 oczekujesz trochę informacji.
Jak masz w systemie zamówień termin realizację styczeń- marzec, a tydzień później nawet widzisz w systemie zamówień: realizacja 2-5 tygodni oczekujesz, że Twój samochód będzie do marca. To chyba logiczne.
W firmie technologicznej jak Tesla powinien być mur beton i kropka. Tam nikt nie klepie zamówień w komputer i zleca produkcję.
Chyba wiedzą, ile zamówień wpadło i ile trzeba samochodów wydać.
Wiele ludzi zamówiło samochody właśnie z powodu krótkiego terminu realizacji i może zamówili by jakieś inne auto (a w tej kwocie możesz wybierać wszędzie, XC60. X3, Q5, ) a tak czekają i są robieni w balona.
Bądźmy szczerzy, ani to ładne, ani wykończone. Piszą wszędzie premium ale koło premium to nawet nie stało. Nie wiem jak jeździ bo nie jeździłem, ale wątpie czy lepiej od MB czy BMW.
Ma coś w sobie takiego technologicznego, że chce się spróbować.
Pomijając sprawy finansowe, jak ktoś płaci gotówka to musi zablokować kasę dla nich. Jak leasing to tez umowy i inne
No przecież jak Komuś nie odpowiada takie traktowanie/jakość/wygląd, to nie kupi tego auta, może zamówić jak piszesz dowolne,
piękne i doskonałe jakościowo auto firmy premium z krótkim, pewnym terminem dostawy i gwarancją ceny. 😂
Dziwie się, że tak martwisz się o Tych nieszczęśników, którzy ten szrot pod marką Tesla kupują. 😉
 

Chris

Posiadacz elektryka
trzeba krócej pisać: Tesla - ok, Tesla Polska - dno i kupa mułu (jeden salon, jeden serwis na tysiące aut, kilku pracowników), Manago z Tesla odpowiedzialny za rozwój Tesla w Polsce - jak mu Tesla update map zrobi w aucie, to może znajdzie taki kraj.
 

ducarider

Posiadacz elektryka
Ja wiedziałem, że kij w mrowisko włożę.
Jak zamawiałem to nie wiedziałem, ze technologiczna firma nie potrafi ogarnąć zamówień. Byłem przekonany, że wiedza co piszą na swojej stronie tym bardziej, że nie maja salonów sprzedaży gdzie któryś handlowiec może wcześniej lub później wprowadzić zamówienie do systemu i opoznic Twoja produkcje.
 

ducarider

Posiadacz elektryka
trzeba krócej pisać: Tesla - ok, Tesla Polska - dno i kupa mułu (jeden salon, jeden serwis na tysiące aut, kilku pracowników), Manago z Tesla odpowiedzialny za rozwój Tesla w Polsce - jak mu Tesla update map zrobi w aucie, to może znajdzie taki kraj.
W DACH jest to samo. To nie kwestia Polski.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
No bo nie rozumiesz, że Tesla nie sprzedaje w systemie dealerskim, a tego od nich oczekujesz.
Możesz wybrać dowolna inną markę i cieszyć się tradycyjnym systemem sprzedaży, nikt nie zmusza Cię do Tesli z jej beznadziejną koncepcją.
 

Chris

Posiadacz elektryka
Jak dla mnie to Fedexem mogą wysłać auto kupione on-line, byle o tym wcześniej poinformowali, kiedy będzie i wysłali Turbodymomena jak coś się spierdzieli, żeby naprawił.
 

ducarider

Posiadacz elektryka
No bo nie rozumiesz, że Tesla nie sprzedaje w systemie dealerskim, a tego od nich oczekujesz.
Możesz wybrać dowolna inną markę i cieszyć się tradycyjnym systemem sprzedaży, nikt nie zmusza Cię do Tesli z jej beznadziejną koncepcją.
Właśnie nie !!! Doskonale to rozumiem. System doskonalszy. Wie dokładnie jaki mam numer zamówienia i kiedy je wyprodukuje.
Pyk ten do fabryki Berlin
Następny pyk do Shanghaju bo farby zostalo
Następny pyk znów do Berlina bo następne koła Gemini na taśmie.
Są w stanie przy takim systemie zaplanować tak dokładnie produkcje. W systemie dealerskie to nie jest możliwe
Ja mam dowolna inna markę w garażu. Kupuje dla próby elektryka. Tak jak samsunga do iPhone. Żeby spróbować.
Widzę, że traktujesz mój post emocjonalnie.
 

mm-tesla

Posiadacz elektryka
Ale tylko w Polsce nie mamy przewidywanego terminu realizacji, w DE i innych, użytkownik dostaje infromacje maj-czerwiec, potem marzec-kwiecień, marzec 20-28 itd. jednak system przydziela tam zamówienia lepiej lub jest inny.
 
Top