Też jestem ciekaw. Odechciewa się czekać aż komuś w Tesli łaskawie zechce się wyprodukować to co zamówiłem. Zwłaszcza że jak widać na to co zamówiłem czyli Performance w QS to i od czerwca się czeka i nic. To jest niepoważne.Cześć,
mój pierwszy post na tym forum
Jakie są ograniczenia w zakupie Y przez niemiecką wersję strony Tesli ?
Tam w inventory jest bardzo dużo Y do wyboru. Procedura importu elektryka z UE jest prosta.
Przywoziłem w maju i3s, nie ma akcyzy. Teraz chce kupić Y i zastanawiam się czy ktoś to przerabiał.
I drugie pytanie żeby nie zakładać kolejnego wątku. Czy wyższa cena jest jedynym powodem dla, którego większość wybiera LR zamiast Performance ? W Katowicach jeździłem LR (zawieszenie wydało mi się bardzo komfortowe po i3s) wiem że Performance jest niższy i twardszy. Czy różnica jest bardzo odczuwalna?
Wooooow, to jest lepiej niż wczoraj było, ja byłem ostatni ale odebrałem o 18:30, ale jak byłem tam dzisiaj o 16stej to już było gorąco, nawet miałem problem wyjechać z placu, bo tyle lawet było, dużych i małych. Jacyś mali laweciarze byli, ktoś na lawecie zabierał samochód?Jeszcze godzinka, pewnie ostatni odbiorę![]()
Zamówiłem to samo i jak widzę ile trzeba czekac to chyba wolę kupić sobie coś w Niemczech. Nawet jak ma mnie to wynieść drożej. Tesla robi to co chce a nie to co chcą klienci. Ja wiem większość zadowolona tabelki z cyferkami się zgadzają wszystko super. Po co ta cała super produkcja. Po co im jakiś kolejny cyber coś tam jak oni zwykłego Performance nie potrafią dostarczyć.Ja też mam takie info na stronie, ale nie dostałem żadnej informacji z Tesli, więc póki co czekam na rozwój wydarzeń.
YP QS
Wszystko co piszesz to prawda, ale jak znajdziesz markę gdzie jest lepiej, w podobnej cenie dostanę to samo i będę lepiej obsłużony jeszcze i będę mógł customizować build auta i jeszcze będzie szybki termin odbioru, i w dodatku będzie dotrzymany to daj znać to od ręki zamawiam.Zamówiłem to samo i jak widzę ile trzeba czekac to chyba wolę kupić sobie coś w Niemczech. Nawet jak ma mnie to wynieść drożej. Tesla robi to co chce a nie to co chcą klienci. Ja wiem większość zadowolona tabelki z cyferkami się zgadzają wszystko super. Po co ta cała super produkcja. Po co im jakiś kolejny cyber coś tam jak oni zwykłego Performance nie potrafią dostarczyć.
Ktoś tu zaraz powie ze na inne elektryki czeka się 2 lata. Często gęsto u innych jest znacznie szersza konfiguracja. To już wydłuża czas. Poza tym jak już mówiłem wielokrotnie. Boli mnie to ze ktoś obiecuje termin na już a tu po pol roku nie ma nic.
Myślę, że chodzi o to, że boją się, że im zrezygnujesz w ostatniej chwili i zostają z rzadko wybieraną wersją którą będą musieli kosmicznie przecenić, żeby szybko upłynnić w Q1, który ze względu na sezonowość sprzedaży samochodów jest dla producenta słabym kwartałem.Zamówiłem to samo i jak widzę ile trzeba czekac to chyba wolę kupić sobie coś w Niemczech. Nawet jak ma mnie to wynieść drożej. Tesla robi to co chce a nie to co chcą klienci. Ja wiem większość zadowolona tabelki z cyferkami się zgadzają wszystko super. Po co ta cała super produkcja. Po co im jakiś kolejny cyber coś tam jak oni zwykłego Performance nie potrafią dostarczyć.
Ktoś tu zaraz powie ze na inne elektryki czeka się 2 lata. Często gęsto u innych jest znacznie szersza konfiguracja. To już wydłuża czas. Poza tym jak już mówiłem wielokrotnie. Boli mnie to ze ktoś obiecuje termin na już a tu po pol roku nie ma nic.
Dalej czekasz? Ło kurde, to widzę, że dzisiaj tam jest grubo, daleko masz na chatę?Stoi za salonem w papierkach jeszczenie dotknięta, ale Pan nas wyprosił
![]()
Nie do końca, bo oni mają kontrakty długoterminowe i takie wąchania ich nie ruszają ale trendy już pewnie tak.Według mnie Musk działa rynkowo, opuści jak znów surowce spadną, np lit z 4rką z przodu, W styczniu opuścił po obniżkach litu, albo sobie tak to tłumaczę