MG4 Luxury 64kWh użytkowanie

Kriso

Posiadacz elektryka
Cześć,

porcja zaktualizowanych statystyk dla liczbowych freaków ;)

I żeby nie biegać i szukać legendy do tego wklejam tu raz jeszcze:
Małe wyjaśnienie legendy:

*MG Voucher - voucher, który dostaliśmy przy zakupie auta. Limit 5tys euro (okres 3 lata)
*real expense, real price/1kWh, i real price/100km - oznacza rzeczywisty koszt, jaki poniosłem, poza Voucherem

Sesje ładowania idą czterema torami:
- ładowanie publiczne płatne (paid public)
- ładowanie publiczne z Voucherem (public free)
- ładowanie w domu z wallboxa z sieci (Grid)
- ładowanie z fotowoltaiki (PV)
 

Attachments

  • MG4 Luxury statystyki 11.2023-06.2025.png
    MG4 Luxury statystyki 11.2023-06.2025.png
    343,7 KB · Liczba wyświetleń: 8
  • MG4 Luxury wykresy 11.2023-06.2025.png
    MG4 Luxury wykresy 11.2023-06.2025.png
    109 KB · Liczba wyświetleń: 7
Last edited:

Kriso

Posiadacz elektryka
28.03
Pierwsza usterka:

- Reflektor lewy - tuż przed serwisem przestały świecić diody świateł długich, analiza wykluczyła przepalenie diod, okablowanie w porządku, wygląda na defekt modułu sterującego całą listwą. Serwis będzie reklamował gwarancyjnie u MG - dam znać, jak sytuacja się rozwinie.


Nadal czekam na odpowiedź centrali MG w sprawie wymiany na gwarancji lewego reflektora. ;)
Rozmawiałem z serwisem, powiedzieli, że rzeczywistość obecna tak wygląda - jak nic pilnego, na odpowiedź czeka się 4-6 miesięcy.
Doradzili, by pisać na obsługę klienta mail o tytule "Zagrożenie bezpieczeństwa - naprawa gwarancyjna"
Wczoraj poszedł mail, zobaczymy, czy pomoże.
 

xplde

Posiadacz elektryka
"Zagrożenie bezpieczeństwa - naprawa gwarancyjna"
Cześć @Kriso czytam twoje opisy i ja również przygotowuję się do naprawy gwarancyjnej tyle że, hamulców. Czy możesz podać jak wygląda twoja ścieżka uzyskiwania zapewnień gwarancyjnych? Pisałeś maila do centrali czy do serwisu? Załączałeś zdjęcia czy jakąś ekspertyzę?
 

Kriso

Posiadacz elektryka
Cześć @Kriso czytam twoje opisy i ja również przygotowuję się do naprawy gwarancyjnej tyle że, hamulców. Czy możesz podać jak wygląda twoja ścieżka uzyskiwania zapewnień gwarancyjnych? Pisałeś maila do centrali czy do serwisu? Załączałeś zdjęcia czy jakąś ekspertyzę?
Usterka wychwycona podczas serwisu obowiązkowego. Serwis zgłosił do centrali, ale na odp czekamy już 3 m-ce. Postanowiłem ich zmobilizować i napisałem dodatkowo mail od siebie, załączając protokół z serwisu.
 

xplde

Posiadacz elektryka
Usterka wychwycona podczas serwisu obowiązkowego. Serwis zgłosił do centrali, ale na odp czekamy już 3 m-ce. Postanowiłem ich zmobilizować i napisałem dodatkowo mail od siebie, załączając protokół z serwisu.
Też czeka mnie zaraz ten pierwszy obowiązkowy, więc wtedy zrobię zgłoszenie. Dzięki za podpowiedź "Zagrożenie bezpieczeństwa - naprawa gwarancyjna" wykorzystam twoje doświadczenia.
 
Top