MG4 Luxury 64kWh użytkowanie

cooler

Pionier e-mobilności
Szczytem logiki jest to, że zachwycasz się jednym BEV które bezawaryjnie przejechało u jednego użytkownika 3 lata, a gdy ktoś inny Ci pisze że ma 4 sztuki i każdym przejechał bezawaryjnie więcej niż 3 lata (z wyjątkiem najnowszego) to reagujesz alergicznie.
Kiedy tych opinii o bezproblemowości MG4 jest bardzo dużo, zarówno na forum jak i na forach w UK, gdzie jeździ ich cała masa. Więc nie jest tak że po jednym wpisie tak sądzę, ja się cieszę że taki wpis od naszego użytkownika potwierdza dobrą opinię jaką sobie wypracowałem. Ja pisałem o Smarcie, że ciężko wnioskować, bo jakoś za dużo userów nie ma...
 

vwir

Pionier e-mobilności
Kiedy tych opinii o bezproblemowości MG4 jest bardzo dużo, zarówno na forum jak i na forach w UK, gdzie jeździ ich cała masa. Więc nie jest tak że po jednym wpisie tak sądzę, ja się cieszę że taki wpis od naszego użytkownika potwierdza dobrą opinię jaką sobie wypracowałem. Ja pisałem o Smarcie, że ciężko wnioskować, bo jakoś za dużo userów nie ma...
?! https://elektrowoz.pl/porady/czytel...mochodow-na-naprawe-czeka-wiecej-niz-tydzien/

Jest dokładnie odwrotnie niż piszesz.
 

Kriso

Posiadacz elektryka
No dobra, ja tu Wam o wszystkim dookoła piszę, a ważnego konkretu nie podałem.

Oczywiście w serwisie sprawdzili też SOH (State of Health) baterii.
Aktualnie przy 48 tys km - kondycja 99%
Jakby to powiedzieć... zadowolony jestem ;)
 

nabrU

Moderator

nabrU

Moderator
to jest LFP, nic podejrzanego w tym nie ma, pewnie bufor trochę większy niż w Tesli.

Błąd, 64kWh z MG4 to bateria NCM o pojemności netto 61,7kWh :p LFP jest wyłącznie ta mała 51 kWh
 
Top