MG4 Luxury 64kWh użytkowanie

Kriso

Posiadacz elektryka
Cześć! Mam MG4 od kilku miesięcy, przejechane ponad 4 tys. km i właśnie pojawił się pierwszy problem. Zauważyłem nierównomierne zużycie tylnych tarcz – więcej szczegółów w wątku. Masz może pod ręką zdjęcie tylnych tarcz w swoim MG? Chciałbym zobaczyć, jak wyglądają w innym egzemplarzu, zwłaszcza po większym przebiegu.
Ewidentnie do reklamacji dawaj. Masz jeszcze chwilę, powinni bez problemu uznać.
 

nabrU

Moderator

cooler

Pionier e-mobilności
Ty wyprowadzasz na podstawie jednego…
Czyli jeżeli Ty jesteś super zadowolony ze swojego BEV to znaczy że wszystkie są super? I to mnie miało przekonać?
Zaiste milordzie, ciekawe podejście do logiki 😂
 

vwir

Pionier e-mobilności
Czyli jeżeli Ty jesteś super zadowolony ze swojego BEV to znaczy że wszystkie są super? I to mnie miało przekonać?
Zaiste milordzie, ciekawe podejście do logiki 😂
Szczytem logiki jest to, że zachwycasz się jednym BEV które bezawaryjnie przejechało u jednego użytkownika 3 lata, a gdy ktoś inny Ci pisze że ma 4 sztuki i każdym przejechał bezawaryjnie więcej niż 3 lata (z wyjątkiem najnowszego) to reagujesz alergicznie.
 
Last edited:

kadmar

Nowy na Forum
Zgadzam się w100%z Krisem. Latem 13-15 kWh, zimą 20. Najtańsza wersja 51kwh (ale za to LFP!:)
BTW: Kris są frunki do nabycia, od niedawna nawet na allegro(bardzo dobra cena-kupowałem z Węgier i wyszło drożej 2 stówki)
 

xplde

Fachowiec
Ewidentnie do reklamacji dawaj. Masz jeszcze chwilę, powinni bez problemu uznać.
Tak też zaczynam widzieć całą tą sytuację. W serwisie poradzili mocniej hamować przez dwa tygodnie i może się ułożą klocki, jednak zaczynam wątpić w tą metodę. Tam ewidentnie coś jest nie tak jak powinno.
 
Top