No to niestety bejca ma źle zaimplementowaną dyrektywę i pewnie w najnowszych autach jest to już "poprawione" (popsute), Twoja bejca nie ma updejtów, więc została taka jaka była przy zakupie, a Tesla ma, więc przy zmianie interpretacji oprogramowanie jest dostosowywane w całej flocie. Niby to źle, ale powinno być też bezpieczniej, jeśli coś było zwalone. Po prostu Tesla trzyma się tutaj dokładnie przepisów.
Tutaj bardzo dokładny opis tych przepisów i przy okazji tego jak działa Tesla w określonych sytuacjach:
Film jedt dość długi, a gość mówi w trochę nudny sposób ale moim zdaniem naprawdę warto to obejrzeć, bo bardzo dobrze wyjaśnia każdy, dosłownie KAŻDY problem z AP w EU.
Tutaj jeszcze updejt dotyczący tych przepisów i pokazujący, mniej więcej, czego można się spodziewać stosunkowo niedługo:
Oglądam teraz i dopisuje ciekawsze rzeczy:
W dużym skrócie FSD w EU najwcześniej w styczniu 2025

Jest szansa na przejście z ruszania kierownicą, na obserwowanie kamerami czy kierowca patrzy na drogę.
Tutaj wrzucam screen z filmy z datami:
