Czy tesle są kradzione?

p0li

Pionier e-mobilności
W szczegóły niestety nie mogę wchodzić ale powiem tak... Ja nie wiem jak to auto jeździ :ROFLMAO:
wiem - pisalem tu w jakims watku ze w 2018 mielismy na stole MS i podobne wrazenia ;)
no ale wjechala swieta trojca forumowa i mnie zwyzywala od heniow pracujacych dla niemca :D
 

mgapinski

Posiadacz elektryka
wiem - pisalem tu w jakims watku ze w 2018 mielismy na stole MS i podobne wrazenia ;)
no ale wjechala swieta trojca forumowa i mnie zwyzywala od heniow pracujacych dla niemca :D
Ja mam NDA niestety, zupełnie niepotrzebnie się dałem w to wmanewrować. Przez jakiś czas nie będę za mocno jechał po tym sofcie. We wszystkich firmach Muska pod skorupą jest to samo
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Soft ma tony szpachli, jest dobry ale ilość regresji jest astronomiczna, dużo więcej aktualizacji teraz wycofują.

Exploit z PWN2OWN to znana od Listopada 2022! dziura w stosie Bluetooth, którą znalazło pierwotnie Google w Androidzie 13. Ktoś zapomniał zrobić git pull i nawet się specjalnie nie musieli postarać i palić fajniejszych dziur, które są faktycznymi 0 day i pozwalają na naprawianie tych komputerów przez 3rd party
Czy mógłbyś rozwinąć co oznacza, że dużo aktualizacji teraz wycofują?
 

mgapinski

Posiadacz elektryka
masz NDA od Tesli?
NDA od Tesli to akurat żaden problem - przy aplikowaniu o pracę nawet sprzątaczka musi je podpisać :p
Otarłem się o Palo Alto niedawno, dwa miesiące przerzucania piłeczki i ponad 10h rozmów. Biorąc pod uwagę to, że już wcześniej znałem ich architekturę bardzo dobrze to teraz mam już pełen obraz. Ogólnie bardzo fajna ekipa, ale mają straszny burdel. Straszny, like Ząbki level burdel na wszystkich frontach. Mało ludzi, release na proda zawsze w piątki itp. No i wszędzie płacą poniżej rynku, w Kalifornii, w Berlinie i Amsterdamie też. Na tyle słabo, że to byłby dla mnie duży downgrade
 

mgapinski

Posiadacz elektryka
Czy mógłbyś rozwinąć co oznacza, że dużo aktualizacji teraz wycofują?
Jak wchodzi Ci jakaś wersja. np. 2023.6.1 to ona idzie załóżmy do 5% floty. Jak są bugi to zatrzymują, ludzie którym się nie zainstalował update już nie mogą go pobrać. Potem wchodzi 6.2, znowu do 5% floty i zaczynamy od początku cały proces. Dlatego czasami dostajesz jakiś build typu .8 miesiąc po tym jak na teslascope pojawiły się pierwsze instalacje. No i EU ma zawsze trochę później niż USA, mamy osobny kanał dystrybucji softu, sort of.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Ogólnie bardzo fajna ekipa, ale mają straszny burdel. Straszny, like Ząbki level burdel na wszystkich frontach. Mało ludzi, release na proda zawsze w piątki itp. No i wszędzie płacą poniżej rynku, w Kalifornii, w Berlinie i Amsterdamie też. Na tyle słabo, że to byłby dla mnie duży downgrade
Mam takie wrażenie że dla Muska to powinieneś być wdzięczny że możesz dla niego pracować a nie przejmować się jakimiś zarobkami ;). W Polsce też płacą poniżej rynku - i to znacznie.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Jak wchodzi Ci jakaś wersja. np. 2023.6.1 to ona idzie załóżmy do 5% floty. Jak są bugi to zatrzymują, ludzie którym się nie zainstalował update już nie mogą go pobrać. Potem wchodzi 6.2, znowu do 5% floty i zaczynamy od początku cały proces. Dlatego czasami dostajesz jakiś build typu .8 miesiąc po tym jak na teslascope pojawiły się pierwsze instalacje. No i EU ma zawsze trochę później niż USA, mamy osobny kanał dystrybucji softu, sort of.
Czyli nic nowego, chyba każdy startup tak działa :). Najpierw pisanie softu nas hurra, customer delight I dodawanie nowych funkcjonalności. Potem ludzie, którzy soft oryginalnie napisali zwalniają się i tak rośnie kula śniegowa a raczej kula g***na. Kolejne ekipy próbują to utrzymać i łatać. I tak to się żyje powolutku w IT :).
 
Top