Różnica w Auto pilocie zwykłym i rozszerzonym

ypl

Pionier e-mobilności
no właśnie to tak robię opierając łokieć i trzymając na rękę na dole kierownicy. Ale i tak co 16 s muszę lekko ruszyć, aby nie przerwać prowadzenia.
No właśnie moim zdaniem to jest wyregulowane na za mocny opór, bo trzymanie ręką na kierownicy już powinno sprawę załatwiać bez poruszania nią.
 

Michal

Moderator
Załatwia jeśli trzymasz ją trochę przesuniętą tak żeby dawać trochę siły obracającej na kierownicę.
Pobawcie się - wyczujecie.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
no właśnie to tak robię opierając łokieć i trzymając na rękę na dole kierownicy. Ale i tak co 16 s muszę lekko ruszyć, aby nie przerwać prowadzenia.
Nie tak , ruszyć ? To jak działa ciężarek ? Się nie rusza.
Jeszcze raz....wystarczy opór .kierownica się sama rusza , bo koryguje
Można też gałeczkami ruszyć dla odmiany

kompletnie nie dotykam X i Tm3
ostani tomz 2 lata temu





 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Tylko ta ciagła siła to musi być dość precyzyjna. Jak za mała to nie wykrywa, jak za duża to wyłacza. Sam na poczatku miałem z tym problem. Mi sie lepiej sprawdza sporo wieksza siła ale bardzo krótka.
 

Pike

Zadomawiam się
Jak obecnie wygląda summon? Mam wąski garaż i byłbym szczęśliwy móc wysiąść z auta na dworze, aby Tesla sama do niego wjechała
 

danielm

Pionier e-mobilności

Pike

Zadomawiam się
Czyli najlepiej przetestować na swoim garażu :D Gdzieś tu był wrzucony link do YT gdzie gość testuje parkowanie równoległe. Wyraźnie było widać, że przy 3-4 próbie Tesli idzie zdecydowanie lepiej. Może wjeżdżania do garażu też musi się trochę pouczyć ;)
 
Top